











Popis parfému Gucci Flora by – Generous Violet
Elegantní toaletní voda pro ženy Gucci Flora by Gucci Generous Violet je vyjádřením smyslnosti a nespoutanosti. Prachová vonná esence s překypujícími vodními tóny, jež vám dodají potřebnou svěžest a zpříjemní každodenní žití. Euforická a propracovaná kompozice se špetkou určité kreativity.
Gucci Flora by Gucci Generous Violet je toaletní voda pro ženy, která se svými tóny odlišuje od běžných vůní. Může za to především fialka, semiš nebo orris. Kombinace lahodných ingrediencí, které vám dodají jiskřivý pohled na život. Zahalte se do bohaté kytice z květin, s nimiž se jistě neztratíte.
Vzhledem k obsažené fialce se není čemuž divit, že má toaletní voda pro ženy Gucci Flora by Gucci Generous Violet ryze fialkový flakónek. Šestihranné tělo, které je představitelem honosné elegance. Unikátní průhledná vůně, u níž zapomenete na vše zlé a podlehnete dlouhotrvající intenzitě.
Složení
- Hlava
- lístky fialky
- Srdce
- fialka, kořen kosatce
- Základ
- semiš
- Druh vůně
- dřevitá, květinová
O značce Gucci
U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci.
Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu.
V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.