Gucci Face podkladová báze pod make-up

Značka: Gucci

1 varianta produktu 1 464 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
U Vás kdekoliv v ČR poštouJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
ZásilkovnaJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumPátek 26. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyPátek 26. 5. 2017
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Čtvrtek 25. 5. 2017)

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Gucci Face

  • Gucci Face podkladová báze pod make-up (Silk Priming Serum) 30 mlpodkladová báze pod make-up 

    Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

    (Silk Priming Serum) 30 ml
    Kód: GUC2471

    1 464 Kč

Nahoru

O značce Gucci

Hodnocení

Jednoduchost aplikace

Kosmetická kvalita

Spokojenost s výsledkem

Vlastnosti

pleť

pro všechny typy pleti

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

Nahoru

Hodnocení Gucci Face

Co si o Gucci Face myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%