GucciEau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy

54×
  • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy
  • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 1
  • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 2
  • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 3
  • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 4
     více

    2 velikosti produktu od 1 054 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)

    U Vás kdekoliv v ČR poštouJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    ZásilkovnaJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž dnes
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž dnes
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž dnes

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Gucci Eau de Parfum II

    • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 50 ml parfémovaná voda pro ženy 50 ml 

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: GUC0061

      1 375 Kč

    • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 30 ml parfémovaná voda pro ženy 30 ml 

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: GUC0062

      1 054 Kč

    • Gucci Eau de Parfum II parfémovaná voda pro ženy 1 ml odstřik parfémovaná voda pro ženy 1 ml odstřik 

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: GUC0621

      37 Kč

    Nahoru

    Popis parfému Gucci Eau de Parfum II

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Složení

    Hlava

    Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

    černý rybíz, hořký pomeranč, červený rybíz, mandarinka, kasie

    Srdce

    Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

    konvalinka, pivoňka, ostružiny, fialka, frézie, jasmín

    Základ

    Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

    pižmo, cedr, heliotrop

    Gucci Eau de Parfum II je svůdná vůně stvořená pro energické a vášnivé ženy, které si rády užívají svůj život. Čerstvá vůně letního ovoce báječně osvěží a přiměje k dalším radovánkám. Sexy vůně vás očaruje a svůj život budete milovat ještě víc.

    S vůní Gucci Eau de Parfum II se budete cítit atraktivní, přitažlivá a neuvěřitelně sexy, jako v tom nejkrásnějším snu. Úvod vůně je tvořen velice šťavnatými tóny černého a červeného rybízu, mandarinky a hořkého pomeranče. Srdce této skvostné vůně je tvořeno dalšími delikátními ingrediencemi, jako jsou ostružiny, jasmín, fialka, pivoňka nebo frézie. V základu ucítíte sametové pižmo a podmanivý cedr podbarveny heliotropem.

    Díky neotřelému aroma vůně Gucci Eau de Parfum II se budete cítit naprosto sebejistá. Sebejistota zvýrazní vaši osobnost a dodá odvahu k smělým činům, které už dávno chcete udělat. Skvělá nálada vám vydrží po celý den a vy se můžete nadále skvěle bavit a užívat si života. Splňte si své sny s vůní Gucci Eau de Parfum II. Vůně byla uvedena na trh v roce 2003.

    Nahoru

    O značce Gucci

    U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

    Nahoru

    Videa k Gucci Eau de Parfum II

    Nahoru

    Hodnocení Gucci Eau de Parfum II

    • 11. května 2017
      L

      Nejkrásnější vůně. Používám jí už dlouho. Jde cítit dobře pouze z blízka. Patříme k sobě :) .

    • 28. února 2017
      Eva

      Krásná vůně, přijde mi, že ke mně patří. Výdrž dlouhá, ale voní jen slabě - je cítit jen v těsné blízkosti. Krásná, svěží, taková šťavnatá :)

    • 28. února 2017
      Eva

      Krásná vůně, přijde mi, že ke mně patří. Výdrž dlouhá, ale voní jen slabě - je cítit jen v těsné blízkosti. Krásná, svěží, taková šťavnatá :)

    • 21. února 2017
      MarieZ

      Elegantní, jemně nahořklá vůně, veskrze příjemná, uzemňující. Uklidňuje, vycentruje, ukotvuje v sebejistotě a dobré náladě. Vhodná pro každou příležitost, obzvlášťě do zaměstnání, obchodní schůzky i setkání v přátelském kruhu.

    • 20. ledna 2017
      Andy

      Vůně je to nádherná, jen flakon není zrovna vhodný k přenášení.

    Zobrazit všech 54 recenzí

    Co si o Gucci Eau de Parfum II myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší