Gucci Gucci pour Homme toaletní voda tester pro muže

Značka: Gucci

Tento produkt je TESTER.
Tester je speciální verze, která je balena do bílé krabičky a nemívá kryt rozprašovače. Složení vůně je stejné.
více informací o TESTERU

Varianty Gucci Gucci pour Homme

  • Gucci Gucci pour Homme toaletní voda tester pro muže 90 ml toaletní voda tester pro muže 90 ml 

Nahoru

Popis parfému Gucci Gucci pour Homme

Hodnocení

Vzhled flakonu

Výdrž vůně

Intenzita

Celkový dojem

Složení

Hlava

Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

cypřiš, fialka, bergamot

Srdce

Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

jasmín, tabák

Základ

Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

olibanum, jantar, pačuli, kůže, elemi

Gucci By Gucci pour Homme je dominantní pánská vůně, která byla uvedena na trh v roce 2008. Díky jedinečným esencím použitým ve složení z vás učiní muže bez limitů, který je schopen všeho.

Silná vůně tabáku se zde prolíná se svěžím aroma bergamotu. Ve složení ucítíte i exotické tóny pačuli, které jsou podtrženy specifickou vůní kůže. Právě ta dodává toaletní vodě Gucci By Gucci pour Homme mužnost, po které touží snad každá žena.

Přestaňte se schovávat za nudné vůně. Toaletní voda Gucci by Gucci pour Homme je jiná. Je zemitá a přitažlivá. Muž, který objeví její sílu, se stane neodolatelným pro své okolí. Buďte i vy tím, kdo určuje směr! Mužem, kterému není cizí luxus ani smyslná zemitost a vášeň. Mužem, který se nebojí vyčnívat z davu!

Co je tester? Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku, případně je zcela bez obalu a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.

Nahoru

O značce Gucci

U zrodu značky Gucci stál v roce 1921 nenápadný muž jménem Guccio Gucci, který založil obchod s koženými doplňky pro jízdu na koních. Zřejmě ho tehdy vůbec nenapadlo, že právě dal jméno módní legendě, která jednou uchvátí svět. K výrobě tašek a kabelek si tehdy jen občas odskočil, jeho potomstvo však mělo ambicióznější cíle a po smrti otce se tři synové vrhli do budování věhlasu značky Gucci. Prodej módních doplňků rozvinuli natolik, že jejich zákaznicemi byly i nejzářivější hvězdy tehdejší doby, například Audrey Hepburn, Jackie Kennedy nebo Grace Kelly. Původně malá italská firma se tak stala celosvětovým gigantem. Značka Gucci svou nabídku dále podstatně rozšiřovala a představila například hodinky, sluneční brýle, oblečení, kosmetiku a také parfémy. V roce 1993 značka přechází do rukou společnosti Investcorp a jedním z kreativních ředitelů se stává věhlasný Tom Ford. Následně je svěřena do rukou návrhářky Fridy Giannini a opět se vyhřívá na výsluní zájmu. V současné době je Gucci součástí skupiny Kering Group, světového lídra v oblasti oděvů a doplňků, který vlastní portfolia silných luxusních a sportovních značek a značek životního stylu. Podle vize aktuálního tvůrčího ředitele Alessandra Micheleho značka Gucci nově definovala luxus pro 21. století a upevnila svou pozici jednoho z nejžádanějších módních domů na světě.

Nahoru

Videa k Gucci Gucci pour Homme

Nahoru

Hodnocení Gucci Gucci pour Homme

  • 29. prosince 2014
    Oldřich Král

    Dobrý den. Jsem velmi spokojený.

  • 27. listopadu 2014
    Iva

    Sexy a elegantní vůně, která vydrží. Koupila jsem jí manželovi i s vodou po holení a když večer přišel z práce, tak na tváři byla ještě lehce cítit.

Co si o Gucci Gucci pour Homme myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%