Givenchy Pour Homme Blue Label toaletní voda pro muže

13× Značka: Givenchy

2 velikosti produktu od 958 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLÚterý 30. 5. 2017
U Vás kdekoliv v ČR poštouÚterý 30. 5. 2017
ZásilkovnaÚterý 30. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumÚterý 30. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyÚterý 30. 5. 2017
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Pondělí 29. 5. 2017)
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Pondělí 29. 5. 2017)
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Pondělí 29. 5. 2017)

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Givenchy Pour Homme Blue Label

  • Givenchy Pour Homme Blue Label toaletní voda pro muže 100 ml toaletní voda pro muže 100 ml 

    Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

    Kód: GIV0044

    1 000 Kč

  • Givenchy Pour Homme Blue Label toaletní voda pro muže 50 ml toaletní voda pro muže 50 ml 

    Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

    Kód: GIV0045

    958 Kč

  • Givenchy Pour Homme Blue Label toaletní voda pro muže 1 ml odstřik toaletní voda pro muže 1 ml odstřik 

    Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

    Kód: GIV0557

    25 Kč

Další produkty Givenchy Pour Homme Blue Label

Nahoru

Popis parfému Givenchy Pour Homme Blue Label

Hodnocení

Vzhled flakonu

Výdrž vůně

Intenzita

Celkový dojem

Složení

Hlava

Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

bergamot

Srdce

Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

pepř, levandule, kardamom

Základ

Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

vetiver, cedr, olibanum

Pánská toaletní voda Givenchy Pour Homme Blue Label se dá jednoduše popsat jako vodopád svěžesti. Citrusy jsou zde kombinovány s dřevitými a kořeněnými tóny, což dohromady vytváří stimulující a jiskřivou pánskou vůni, která zlepší náladu v každém splínu. Mimo jiné tedy disponuje i jistým stimulačním efektem, který vás ani vaše okolí nenechá v klidu.

Vůně je díky neotřelým ingrediencím originální a doslova rozproudí krev ve vašich žilách. Svou charakteristickou svěžestí a vzdušností, se tato vůně hodí spíše do teplejších dnů, kdy vám může přinést i příjemný chladivý efekt.

Za pozornost stojí i velmi dlouhá trvanlivost této vůně. Můžete ji bez obav aplikovat jen jednou v průběhu vašeho dne a mít jistotu, že nejen vám vydrží dělat radost po celý den. Vůně byla uvedena na trh v roce 2004.

Nahoru

O značce Givenchy

Givenchy jako značka vznikla v roce 1952 ve Francii. Společnost Givenchy - v Česku ne až tak známou - založil francouzský aristokrat Hubert de Givenchy, který již od útlého věku snil o tom, že jednou vybuduje pořádnou módní značku. Jako mladý absolvoval Givenchy cenné stáže a praxe v domě Diora, Pigueta a dalších. Sen se Givenchymu splnil 2. února 1952 a brzy nato se mohl pyšnit, že patří mezi ty, kteří oblékali Audrey Hepburnovou nebo také známé rodiny Guinessů a Kennedyů, což byla v 50. a 60. letech velká věc. Od té doby také patří k lídrům ve světě módy, ale i parfémů - za všechny jmenujme např. „zimní“ Givenchy Amarige pro ženy. Často se jedná o velmi nápadné, odvážné vůně nejvyšší třídy.

Nahoru

Videa k Givenchy Pour Homme Blue Label

Nahoru

Hodnocení Givenchy Pour Homme Blue Label

  • 4. ledna 2017
    Ladislav

    příjemná vůně osobního prostoru

  • 9. září 2016
    Honza

    Výtečná vůně! Svěží, výdrž je opravdu jedinečná. Oproti ostatním mám lehké výtky k flakonu, který mě tolik nezaujal, i když originální tedy je. Super!!! :-)

  • 14. března 2016
    delfinkacita

    nádherná vůně

  • 7. ledna 2016
    Ivana

    Koupila jsem ji letos manželovi k vánocům. je velmi spokojen. Vůně je jemná ,velmi příjemná.

  • 28. prosince 2015
    Petra L.

    vůni jsme koupila jako dárek manželovi. Je jemná, ale velmi příjemná. Manžel je s vůní spokojen.

Zobrazit všech 13 recenzí

Co si o Givenchy Pour Homme Blue Label myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%