Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | citrusy |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | davana |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | olibanum |
Druh vůně | dřevitá |
Pro všechny svobodomyslné muže, kteří chtějí světu ukázat svůj šarm, je tady pánská toaletní voda Givenchy Pour Homme Blue Label. Svěží vůně s nádechem rebelství zvýrazní vaše nenucené smyslné já a nadchne vás pikantními dřevitými tóny s prvky grapefruitu a exotické davany.
- kořenitá dřevitá vůně plná svěžesti
- ideálně doplní aktivní, dynamické muže
- nejlépe vynikne v teplých měsících
Složení vůně:
Netradiční pánská vůně kombinuje tři výrazné prvky, které se perfektně doplňují. Hned v úvodu se projeví svěžest grapefruitu, ke kterému se vzápětí vmísí aromatická davana. Jako poslední esenci, která se nejvíce projeví při závěrečném doznívání, rozpoznáte kouřové tóny kadidla.
Příběh vůně:
Vůni Givenchy Pour Homme Blue Label vytvořila dvojice návrhářů Alberto Morillas a Ilias Ermenidis v roce 2004.
Produkt může mít odlišné balení než to, které je na obrázku, z důvodu aktualizace balení výrobcem.