Givenchy Pour Homme Blue Label deostick pro muže

      Značka: Givenchy

      Varianty Givenchy Pour Homme Blue Label

      • Givenchy Pour Homme Blue Label deostick pro muže 75 ml deostick pro muže 75 ml 

        Toto zboží není momentálně k dispozici.

        Kód: GIV0050

        545 Kč

        Hlídat dostupnost

      Nahoru

      Popis parfému Givenchy Pour Homme Blue Label

      Hodnocení

      Vzhled flakonu

      Výdrž vůně

      Intenzita

      Celkový dojem

      Složení

      Hlava

      Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

      grapefruit, hedion, bergamot

      Srdce

      Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

      pepř, kardamom

      Základ

      Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

      vetiver, cedr, kadidlo

      První věc, které si všimnete na vůni GIVENCHY POUR HOMME BLUE LABEL je její stimulující svěžest. Tato nová svěží "dřevitá" vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky GIVENCHY. Zvláštní pozornost byla věnována dlouhodobé trvanlivosti svěží složky tohoto parfému. Většina not vůně GIVENCHY POUR HOMME jsou přítomny také ve vůni GIVENCHY POUR HOMME BLUE LABEL, jsou ale vyrovnány odlišným způsobem tak, aby poskytovaly požadovaný svěží a stimulační efekt. Ovocné citrusové noty – grapefruit a mandarinky – byly posíleny tak, aby dodaly jiskru a kořeněnost. Příjemná vodní nota Hedionu poskytuje jas a transparentnost. Pepř dodává koření zvláštní příchuť a hloubku.

      Nahoru

      O značce Givenchy

      Givenchy jako značka vznikla v roce 1952 ve Francii. Společnost Givenchy - v Česku ne až tak známou - založil francouzský aristokrat Hubert de Givenchy, který již od útlého věku snil o tom, že jednou vybuduje pořádnou módní značku. Jako mladý absolvoval Givenchy cenné stáže a praxe v domě Diora, Pigueta a dalších. Sen se Givenchymu splnil 2. února 1952 a brzy nato se mohl pyšnit, že patří mezi ty, kteří oblékali Audrey Hepburnovou nebo také známé rodiny Guinessů a Kennedyů, což byla v 50. a 60. letech velká věc. Od té doby také patří k lídrům ve světě módy, ale i parfémů - za všechny jmenujme např. „zimní“ Givenchy Amarige pro ženy. Často se jedná o velmi nápadné, odvážné vůně nejvyšší třídy.

      Nahoru

      Hodnocení Givenchy Pour Homme Blue Label

      Co si o Givenchy Pour Homme Blue Label myslíte vy?

      Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


      Hodnocení *

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



      parfums.cz mění jméno na notinoNew me