Givenchy Pour Homme Blue Label deostick pro muže

  • Givenchy Pour Homme Blue Label deostick pro muže
     více

    1 velikost produktu 545 Kč

    U Vás kurýrem PPLČtvrtek 23. 11. 2017
    U Vás poštouČtvrtek 23. 11. 2017
    ZásilkovnaČtvrtek 23. 11. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumČtvrtek 23. 11. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyČtvrtek 23. 11. 2017

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Givenchy Pour Homme Blue Label

    • Givenchy Pour Homme Blue Label deostick pro muže 75 ml  deostick pro muže 75 ml  

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: GIV0050

      545 Kč

    Nahoru

    Popis parfému Givenchy Pour Homme Blue Label

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Složení

    Hlava

    Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

    hedion, bergamot

    Srdce

    Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

    pepř, kardamom

    Základ

    Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

    vetiver, cedr, kadidlo

    První věc, které si všimnete na vůni GIVENCHY POUR HOMME BLUE LABEL je její stimulující svěžest. Tato nová svěží "dřevitá" vůně kombinuje trvalou svěžest s mužnou sílou pánských vůní značky GIVENCHY. Zvláštní pozornost byla věnována dlouhodobé trvanlivosti svěží složky tohoto parfému. Většina not vůně GIVENCHY POUR HOMME jsou přítomny také ve vůni GIVENCHY POUR HOMME BLUE LABEL, jsou ale vyrovnány odlišným způsobem tak, aby poskytovaly požadovaný svěží a stimulační efekt. Ovocné citrusové noty – grapefruit a mandarinky – byly posíleny tak, aby dodaly jiskru a kořeněnost. Příjemná vodní nota Hedionu poskytuje jas a transparentnost. Pepř dodává koření zvláštní příchuť a hloubku.

    Nahoru

    O značce Givenchy

    Značka Givenchy vznikla v roce 1952 a nese jméno svého zakladatele Huberta de Givenchy. Tento francouzský aristokrat již od útlého věku snil o tom, že jednou vybuduje světovou módní značku. Jako mladý absolvoval Givenchy cenné stáže a praxe v domě Diora, Pigueta a dalších.

    Sen se Givenchymu postupně plnil a mohl se pyšnit tím, že oblékal Audrey Hepburn nebo také známé rodiny Guinessů a Kennedyů. Od té doby patří značka Givenchy k lídrům jak ve světě módy, tak v oblasti parfémů a dalších kosmetických produktů.

    Nahoru

    Hodnocení Givenchy Pour Homme Blue Label

    Co si o Givenchy Pour Homme Blue Label myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



    Menu