voda po holení pro muže 75 ml
Více než 20 ks skladem v centrálním skladu
Kód: FER0090
1 velikost produktu 258 Kč
Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.
Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací
citron, levandule, máta, mandarinka
Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací
rozmarýn, pepř, kardamom, čaj
Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací
cedr, guajakové dřevo, pižmo
Společnost Scuderia Ferrari vznikla v roce 1929 výhradně za účelem sponzorování amatérských automobilových jezdců. Její zakladatel Enzo Ferrari tedy původně vůbec neměl v úmyslu cokoliv prodávat. Podporovat tým Scuderia však bylo tak finančně náročné, že se rozhodl špičkové závodní i osobní vozy přímo stavět.
V současnosti Ferrari nabízí již pestrou škálu výrobků – elektroniku, oblečení, módní a jiné doplňky a v neposlední řadě i luxusní kosmetiku. Převážná většina je určena pro muže. První parfém Ferrari Black byl představen v roce 1999 a sklidil velký úspěch. Ferrari se totiž může pochlubit tím, že s ním spolupracují slavní parfuméři Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil a Bernard Ellena.
Samostatnou zmínku si zaslouží rovněž designové flakony, které pochopitelně zdobí dnes už kultovní znak vzpínajícího se koně. Ten má poměrně zajímavou minulost – na trupu svého letadla ho měl totiž namalovaný sám hrabě Francesco Baracca, legendární italské stíhací eso 1. světové války. Enzo Ferrari se ve dvacátých letech minulého století setkal s jeho rodiči, kteří mu dovolili ho používat.