


Hlava Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. | fíkový list, růžový pepř, mandarinko-pomerančové aroma |
Srdce Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. | šalvěj, kosatec |
Základ Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. | pižmo, pačuli |
Druh vůně | aromatická, zelená |
Svěží, a zároveň tajemná. Moderní, a přitom nadčasová. To je unisex toaletní voda Ferrari Noble Fig , jejíž vonná kompozice se skvěle hodí jak pro ženy, tak pro muže.
- aromatická vůně s bylinnými tóny
- čistá svěží vůně
- svěží vůně, ideální do teplého počasí
- unisex – pro muže i pro ženy
Kompletní složení:
ALCOHOL DENAT., AQUA/WATER/EAU, PARFUM/FRAGRANCE, METHYL CYCLODEXTRIN, ETHYLHEXYL SALICYLATE, LIMONENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LINALOOL, CITRAL, ALCOHOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, FARNESOL, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730), FD&C BLUE NO. 1 (CI 42090), FD&C RED NO. 4 (CI 14700).
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Společnost Scuderia Ferrari vznikla v roce 1929 výhradně za účelem sponzorování amatérských automobilových jezdců. Její zakladatel Enzo Ferrari tedy původně vůbec neměl v úmyslu cokoliv prodávat. Podporovat tým Scuderia však bylo tak finančně náročné, že se rozhodl špičkové závodní i osobní vozy přímo stavět.
V současnosti Ferrari nabízí již pestrou škálu výrobků – elektroniku, oblečení, módní a jiné doplňky a v neposlední řadě i luxusní kosmetiku. Převážná většina je určena pro muže. První parfém Ferrari Black byl představen v roce 1999 a sklidil velký úspěch. Ferrari se totiž může pochlubit tím, že s ním spolupracují slavní parfuméři Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil a Bernard Ellena.
Samostatnou zmínku si zaslouží rovněž designové flakony, které pochopitelně zdobí dnes už kultovní znak vzpínajícího se koně. Ten má poměrně zajímavou minulost – na trupu svého letadla ho měl totiž namalovaný sám hrabě Francesco Baracca, legendární italské stíhací eso 1. světové války. Enzo Ferrari se ve dvacátých letech minulého století setkal s jeho rodiči, kteří mu dovolili ho používat.