Ferrari Leather Essence parfémovaná voda tester pro muže
Tento produkt je TESTER.
Tester je speciální verze, která je balena do bílé krabičky a nemívá kryt rozprašovače. Složení vůně je stejné.
více informací o TESTERU
Varianty Ferrari Leather Essence
Mohlo by vás zajímat
Popis parfému Ferrari Leather Essence
Složení
Hlava
Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací
hřebíček, hořký pomeranč, bergamot
Srdce
Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací
kůže, skořice, tonka fazole
Základ
Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací
cedr, guajakové dřevo, vanilka, pačuli
Podmanivá parfémovaná voda Ferrari Leather Essence vyjadřuje životní styl odvážného a sebejistého muže, který rád zkouší nové věci a nebojí se riskovat. Intenzivní aroma této vůně je plné koření a dřeva.
Parfémovaná voda Ferrari Leather Essence již na první pohled zaujme výrazným flakonem, který je kombinací skla, kovu a kůže. Uvnitř se ukrývají pečlivě zvolené esence, které společně vytvářejí velmi mužnou a charismatickou vůni.
Nejprve pocítíte intenzivní hřebíček kontrastující s osvěžujícími citrusy. Následně se rozvoní živočišné tóny kůže a vzácné dřevo společně s vanilkou a skořicí dodávají celé kompozici nebývale vzrušující nádech. Parfémovaná voda se hodí k elegantnímu stylu. Na trh byla poprvé uvedena v roce 2013.
Co je tester? Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku, případně je zcela bez obalu a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.
O značce Ferrari
Společnost Scuderia Ferrari vznikla v roce 1929 výhradně za účelem sponzorování amatérských automobilových jezdců. Její zakladatel Enzo Ferrari tedy původně vůbec neměl v úmyslu cokoliv prodávat. Podporovat tým Scuderia však bylo tak finančně náročné, že se rozhodl špičkové závodní i osobní vozy přímo stavět.
V současnosti Ferrari nabízí již pestrou škálu výrobků – elektroniku, oblečení, módní a jiné doplňky a v neposlední řadě i luxusní kosmetiku. Převážná většina je určena pro muže. První parfém Ferrari Black byl představen v roce 1999 a sklidil velký úspěch. Ferrari se totiž může pochlubit tím, že s ním spolupracují slavní parfuméři Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil a Bernard Ellena.
Samostatnou zmínku si zaslouží rovněž designové flakony, které pochopitelně zdobí dnes už kultovní znak vzpínajícího se koně. Ten má poměrně zajímavou minulost – na trupu svého letadla ho měl totiž namalovaný sám hrabě Francesco Baracca, legendární italské stíhací eso 1. světové války. Enzo Ferrari se ve dvacátých letech minulého století setkal s jeho rodiči, kteří mu dovolili ho používat.