Evoluderm Purifying

pleťové tonikum s výtažkem zeleného čaje

1×
Evoluderm Purifying pleťové tonikum s výtažkem zeleného čaje
Evoluderm Purifying pleťové tonikum s výtažkem zeleného čaje
Evoluderm Purifying pleťové tonikum s výtažkem zeleného čaje
250 ml

Kód: EVD0011 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Evoluderm Purifying
250 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis kosmetiky Evoluderm Purifying

Pleťové tonikum s výtažkem zeleného čaje Evoluderm Purifying působí antioxidačně a odstraňuje z pleti veškeré nečistoty včetně přebytečného kožního mazu.

Vlastnosti:

  • hloubkově čistí pleť a uvolňuje zanesené póry
  • má stahující účinek, čímž zamezuje opětovnému ucpání pórů
  • sjednocuje barevný tón pleti a poskytuje jí hydrataci
  • zabraňuje nadměrné produkci kožního mazu
  • chrání pleť před působením oxidace a vnějších vlivů

Složení:

  • zinek – intenzivně čistí pleť
  • extrakt ze zeleného čaje – působí jako antioxidant
  • glycerin – zvlhčuje pleť

Jak aplikovat:
Tonikum používejte ráno a večer na čištění pleti pomocí vatových tampónků, a to před vaší obvyklou každodenní péčí.

Vlastnosti

Konzistence
tonikum
Typ pleti
mastná, smíšená

O značce Evoluderm

Kosmetickou značku Evoluderm vytvořili v roce 2004 francouzský podnikatel Gabriel Aiach a jeho žena Nathalie. Gabriel zužitkoval své předešlé zkušenosti s výrobou kosmetiky a Nathalie do jeho záměru vnesla hravého ducha. Název kosmetiky nevznikl nahodile, ale spojením slov „evolution“ (vývoj) a „dermis“ (pokožka).

Cílem manželů je přinést lidem kosmetiku založenou na přírodních ingrediencích a za dostupnou cenu. Evoluderm se stala kosmetikou vyhovující zákazníkům všech typů pleti, pokožky a vlasů. Značka se neustále vyvíjí a za pouhých 15 let obohatila trh o stovky kvalitních produktů.

V současné době se kosmetika prodává v Evropě, Africe, na Středním východě a v Asii a vnáší do života spotřebitelů tolik potěšení, kolik do ní vložili její tvůrci.