Evoluderm Moisturising*

jemné odličovací mléko s vitamínem E

Evoluderm Moisturising* jemné odličovací mléko s vitamínem E
Evoluderm Moisturising* jemné odličovací mléko s vitamínem E
Evoluderm Moisturising* jemné odličovací mléko s vitamínem E
250 ml

Kód: EVD0015 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Evoluderm Moisturising*
250 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis kosmetiky Evoluderm Moisturising*

Jemné odličovací mléko s vitaminem E Evoluderm Moisturising šetrně odstraňuje z pleti nečistoty a rozpouští i voděodolný make-up.

Vlastnosti:

  • zásobuje pleť cennými antioxidanty a oddaluje její stárnutí
  • zjemňuje povrch pleti a nevytváří na ní mastný film
  • proniká do pórů a rozpouští v nich usazené nečistoty
  • chrání pleť před působením vnějších vlivů
  • nezpůsobuje vysoušení pleti, naopak ji hydratuje

Složení:

  • vitamin E – působí antioxidačně
  • glycerin – hloubkově zvlhčuje pleť
  • panthenol – zklidňuje pleť

Jak aplikovat:
Mléko nanášejte vatovým tamponkem na obličej a vyčistěte pleť a oblast krku. Opakujte podle potřeby.

Vlastnosti

Konzistence
mléko
Typ pleti
normální

O značce Evoluderm

Kosmetickou značku Evoluderm vytvořili v roce 2004 francouzský podnikatel Gabriel Aiach a jeho žena Nathalie. Gabriel zužitkoval své předešlé zkušenosti s výrobou kosmetiky a Nathalie do jeho záměru vnesla hravého ducha. Název kosmetiky nevznikl nahodile, ale spojením slov „evolution“ (vývoj) a „dermis“ (pokožka).

Cílem manželů je přinést lidem kosmetiku založenou na přírodních ingrediencích a za dostupnou cenu. Evoluderm se stala kosmetikou vyhovující zákazníkům všech typů pleti, pokožky a vlasů. Značka se neustále vyvíjí a za pouhých 15 let obohatila trh o stovky kvalitních produktů.

V současné době se kosmetika prodává v Evropě, Africe, na Středním východě a v Asii a vnáší do života spotřebitelů tolik potěšení, kolik do ní vložili její tvůrci.