Evoluderm Face Care

pleťový peeling s aloe vera

Evoluderm Face Care pleťový peeling s aloe vera
Evoluderm Face Care pleťový peeling s aloe vera
Evoluderm Face Care pleťový peeling s aloe vera
150 ml

Kód: EVD0017 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Evoluderm Face Care
150 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis kosmetiky Evoluderm Face Care

Pleťový peeling s aloe vera Evoluderm Face Care jemně odstraňuje z pleti odumřelé kožní buňky a hluboko usazené nečistoty.

Vlastnosti:

  • usnadňuje buněčnou obnovu pleti a navrací jí rovnováhu
  • intenzivně hydratuje pleť a poskytuje jí cennou výživu
  • rozjasňuje pleť a sjednocuje její barevný tón
  • dodává do pleti potřebnou energii a zároveň ji zklidňuje
  • zjemňuje pleť a zanechává ji hedvábnou

Složení:

  • meruňková zrníčka – jemně brousí svrchní vrstvu pleti
  • extrakt aloe vera – zklidňuje a pečuje o pleť
  • glycerin – hloubkově zvlhčuje pleť

Jak aplikovat:
Peeling nanášejte na vlhký obličej a krk. Jemně masírujte po dobu 3 minut od krku směrem nahoru a opláchněte teplou vodou. Používejte 1 – 2x týdně.

Vlastnosti

Typ pleti
pro všechny typy pleti

O značce Evoluderm

Kosmetickou značku Evoluderm vytvořili v roce 2004 francouzský podnikatel Gabriel Aiach a jeho žena Nathalie. Gabriel zužitkoval své předešlé zkušenosti s výrobou kosmetiky a Nathalie do jeho záměru vnesla hravého ducha. Název kosmetiky nevznikl nahodile, ale spojením slov „evolution“ (vývoj) a „dermis“ (pokožka).

Cílem manželů je přinést lidem kosmetiku založenou na přírodních ingrediencích a za dostupnou cenu. Evoluderm se stala kosmetikou vyhovující zákazníkům všech typů pleti, pokožky a vlasů. Značka se neustále vyvíjí a za pouhých 15 let obohatila trh o stovky kvalitních produktů.

V současné době se kosmetika prodává v Evropě, Africe, na Středním východě a v Asii a vnáší do života spotřebitelů tolik potěšení, kolik do ní vložili její tvůrci.