Evoluderm Beauty Oil

zkrášlující olej na pleť a vlasy s arganovým olejem

1×
Evoluderm Beauty Oil zkrášlující olej na pleť a vlasy s arganovým olejem
Evoluderm Beauty Oil zkrášlující olej na pleť a vlasy s arganovým olejem
Evoluderm Beauty Oil zkrášlující olej na pleť a vlasy s arganovým olejem
199
Sleva 15%
100 ml
169

Kód: EVD0007 | Více než 5 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již zítra pátek 14. 12. 2018
Osobní odběr
Již zítra pátek 14. 12. 2018
Evoluderm Beauty Oil
100 ml | 169

Popis kosmetiky Evoluderm Beauty Oil

Zkrášlující olej na pleť a vlasy s arganovým olejem Evoluderm Beauty Oil intenzivně hydratuje a revitalizuje pleť obličeje a vlasová vlákna.

Vlastnosti:

  • bojuje proti dehydrataci a příznakům stárnutí pleti
  • nedráždí pleť, neucpává póry a rychle se vstřebává
  • intenzivně vyživuje vlasy od kořínků po konečky
  • posiluje vlasy a zanechává je pružné a regenerované
  • chrání pleť a vlasy před poškozením

Složení:

  • arganový olej – hloubkově vyživuje a regeneruje
  • vitamin F – zvlhčuje, chrání a omlazuje

Jak aplikovat:
Pleť: olej vmasírujte krouživými pohyby do pleti, dokud se nevstřebá. Vlasy: aplikujte 2 – 3 dávky oleje po celé délce nebo na konečky vlhkých, šamponem umytých vlasů. Neoplachujte.

Vlastnosti

Konzistence
olej
Podle problému pleti
prevence a první vrásky, výživa a dehydratace
Typ oleje
arganový
Typ pleti
pro všechny typy pleti
Typ vlasů
suché vlasy
Věk
pro všechny věkové skupiny

O značce Evoluderm

Kosmetickou značku Evoluderm vytvořili v roce 2004 francouzský podnikatel Gabriel Aiach a jeho žena Nathalie. Gabriel zužitkoval své předešlé zkušenosti s výrobou kosmetiky a Nathalie do jeho záměru vnesla hravého ducha. Název kosmetiky nevznikl nahodile, ale spojením slov „evolution“ (vývoj) a „dermis“ (pokožka).

Cílem manželů je přinést lidem kosmetiku založenou na přírodních ingrediencích a za dostupnou cenu. Evoluderm se stala kosmetikou vyhovující zákazníkům všech typů pleti, pokožky a vlasů. Značka se neustále vyvíjí a za pouhých 15 let obohatila trh o stovky kvalitních produktů.

V současné době se kosmetika prodává v Evropě, Africe, na Středním východě a v Asii a vnáší do života spotřebitelů tolik potěšení, kolik do ní vložili její tvůrci.