Dr. Hauschka Shower And Bath mandlová koupel

Značka: Dr. Hauschka

1 varianta produktu 349 Kč

U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLStředa 24. 5. 2017
U Vás kdekoliv v ČR poštouStředa 24. 5. 2017
ZásilkovnaStředa 24. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - FlorentinumStředa 24. 5. 2017
K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyStředa 24. 5. 2017
K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Úterý 23. 5. 2017)
K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Úterý 23. 5. 2017)
K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Úterý 23. 5. 2017)

Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

Varianty Dr. Hauschka Shower And Bath

  • Dr. Hauschka Shower And Bath mandlová koupel (Almond Soothing Bath Essence) 100 mlmandlová koupel Výprodej

    Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

    (Almond Soothing Bath Essence) 100 ml
    Kód: DHA0925

    349 Kč

Nahoru

Popis kosmetiky Dr. Hauschka Shower And Bath

Hodnocení

Jednoduchost aplikace

Kosmetická kvalita

Spokojenost s výsledkem

Vlastnosti

Pokožka

pro všechny typy pokožky

Popis:

Koupelová přísada Dr. Hauschka regeneruje unavenou pokožku celého těla a dokonale ji zvláčňuje. Působí na tělo zklidňujícími vlastnostmi a hydratuje suchou pokožku. Obsažený mandlový olej navíc působí efektivně proti tvorbě vrásek, udržuje pokožku pružnou a hebkou a brání jejímu nadměrnému vysušování.
Mandlová koupelová přísada Dr. Hauschka splyne během pár okamžiků s vodou a promění ji v dokonale relaxační a harmonizační koupel, která uvolní tělo i smysly. Působí blahodárným zklidňujícím vlivem na pokožku, která je náchylná k červenání a stabilizuje ji.

Účinky:

  • vyživuje pokožku
  • podporuje přirozenou rovnováhu pokožky
  • provoní tělo jemnou mandlovou vůní
  • chrání pokožku před vysušováním

Složení:

  • ricinový olej – zajišťuje viskozitu oleje a má hojivé vlastnosti
  • mandlový olej – regeneruje pokožku
  • glycerín – přirozeně zvlhčuje pokožku

Typ pleti:

Mandlový olej je vhodný pro všechny typy pokožky.

Jak aplikovat:

Přidejte několik uzávěrů oleje do koupele.

Nahoru

O značce Dr. Hauschka

Značku Dr. Hauschka v roce 1967 uvedla na trh německá společnost WALA, založená rakouským chemikem a antroposofem Rudolfem Hauschkou. Ten se zpočátku zaměřoval především na homeopatii, nicméně později začal vyvíjet také kosmetické přípravky. Jeho holistický přístup se projevuje i v tom, že nerozlišuje různé typy pleti, respektive pokládá její suchost, citlivost apod. za přechodné projevy, které je podle něj zapotřebí chápat ve vztahu k celému organismu. Přípravky Dr. Hauschka obsahují výtažky z bylin, pěstovaných v takzvaných biodynamických zahradách WALA. Dr. Hauschka všechny rostliny zpracovává ručně a maximálně šetrně. Velký důraz je kladen rovněž na to, aby esence byly dlouho uchovatelné i bez přidávání alkoholu. Výrobky Dr. Hauschka se mohou pochlubit certifikátem BDIH - nejsou tedy testovány na zvířatech a v jejich složení nenaleznete žádné ropné látky ani syntetická barviva či vůně. Před svým uvedením na trh procházejí sérií přísných kontrol. Samostatnou zmínku si zaslouží i skutečnost, že stimulují některé procesy probíhající v pleti a respektují její přirozené rytmy. Z těchto důvodů je s oblibou používá řada hvězd světového showbusinessu. WALA podporuje hned několik zajímavých projektů ekologického zemědělství. Mimo jiné odebírá olej z afghánských růží a bambucké máslo, stloukané tradičním způsobem ve vesnicích v Burkina Faso (stát v Západní Africe). Kromě homeopatik a produktů Dr. Hauschka v současné době nabízí také vybrané prostředky ústní hygieny. A podstatnou část zisku rovnoměrně dělí mezi své zaměstnance. Značka Dr. Hauschka jistě zaujme všechny jedince, kteří mají blízko k antroposofické medicíně, shánějí kvalitní přírodní kosmetiku za rozumné ceny a chtějí vyzkoušet účinky produktů biodynamického zemědělství.

Nahoru

Hodnocení Dr. Hauschka Shower And Bath

Co si o Dr. Hauschka Shower And Bath myslíte vy?

Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


Hodnocení *

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



nivea loreal 20%