


Typ pokožky | pro všechny typy pokožky |
Dopřejte si komfortní pocit čistoty a péče již během mytí. Sprchový gel Dove Pro Age kombinuje šetrné mycí složky s hydratačními účinky, které vychází vstříc potřebám zralé pokožky a současně jsou pro ni zcela přirozené. Po sprše či koupeli bude vaše pokožka hydratovaná, vyživená a hladká na dotek. Jemná vůně pohladí vaše smysly.
Vlastnosti:
- zvlhčuje, hydratuje a vyživuje pokožku
- čistí a myje pokožku
- ideální péče pro každý den o zralou pokožku
- nenarušuje mikrobiom pokožky
- provoní pokožku jemnou vůní
- propůjčuje pokožce jemnost
Složení:
- s obsahem hydratačních složek
- bez sulfátů
- dermatologicky testováno
Jak aplikovat:
Sprchový gel Dove Pro Age nanášejte na vlhkou pokožku, masírováním zpěňte a poté důkladně opláchněte.
Kompletní složení:
AQUA, SODIUM LAUROYL GLYCINATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM LAUROYL ISETHIONATE, SODIUM CHLORIDE, LAURIC ACID, GLYCERIN, PARFUM, CARBOMER, GLYCOL DISTEARATE, SODIUM HYDROXIDE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, DMDM HYDANTOIN, STEARIC ACID, SODIUM BENZOATE, PPG-2 HYDROXYETHYL COCAMIDE, PALMITIC ACID, SODIUM ISETHIONATE, TETRASODIUM EDTA, GLYCOL STEARATE, BUTYLENE GLYCOL, CAPRIC ACID, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL LIMONENE, LINALOOL, CI 19140, CI 17200.
Za složení výrobku odpovídá výrobce. Z důvodu případných změn doporučujeme kontrolovat složení výrobku přímo na jeho obale.
Značka Dove představuje kvalitní péči o pleť i tělo a je synonymem pro perfektní hydrataci. První produkt Dove byl vyroben již v roce 1957 v USA. Krémová mýdlová tableta s obsahem jedné čtvrtiny hydratačního krému znamenala skutečnou revoluci v péči o pokožku a nabídla jedinečnou alternativu k tehdy běžně používaným mýdlům, která pokožku vysušovala.
Široké portfolio značky Dove dnes zahrnuje pečující tělovou kosmetiku, deodoranty, antiperspiranty, mýdla, přípravky pro intimní hygienu, na sprchování nebo do koupele. Současný celosvětový úspěch značky potvrzuje i to, že se Dove produkty prodávají ve více než 75 zemích.
Značka využívá mnoha inovativních patentovaných technologií a stále plní své poselství výživy a hydratace pokožky. Za svůj cíl považuje nejen přinášet kvalitní produkty pro dokonalou péči o tělo, pleť a vlasy, ale také pomoc všem ženám uvědomit si jejich potenciál krásy.