Dolce & Gabbana The One Gentleman

sprchový gel pro muže 200 ml

Dolce & Gabbana The One Gentleman sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana The One Gentleman sprchový gel pro muže 200 ml
Dolce & Gabbana The One Gentleman sprchový gel pro muže 200 ml
sprchový gel pro muže 200 ml

Kód: DOG0095 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Dolce & Gabbana The One Gentleman
sprchový gel pro muže 200 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Dolce & Gabbana The One Gentleman

Co je tester? Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.

Složení

Hlava
pepř
Srdce
kardamom, levandule, řeřicha
Základ
pačuli, vanilka

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.

Menu