Dolce & Gabbana The One for Men

toaletní voda tester pro muže 100 ml

Dolce & Gabbana The One for Men toaletní voda tester pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One for Men toaletní voda tester pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One for Men toaletní voda tester pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One for Men toaletní voda tester pro muže 100 ml
PuM0HcVrKMc
toaletní voda tester pro muže 100 ml

Kód: DOG0099 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Dolce & Gabbana The One for Men

Dolce & Gabbana The One for Men je vůně určená pro muže, kteří jsou šarmantní i elegantní. Propojení klasických vůní s nádechem moderny je skvělým doplňkem pro charismatického muže 21. století.

Mužný kardamom s prvky cedrového dřeva a esencí tabáku vytváří neodolatelné spojení tradice a elegance. Svěží vůně citrusů a vybraného koření pak dodává vůni The One For Men nádech nezávislosti a stylu.

Dopřejte si pocity mužnosti a síly s nadčasovou vůní Dolce & Gabbana The One for Men. Vůně Dolce & Gabbana lákají pro svou erotizující vůni a neotřelost. Buďte neodolatelným mužem s vůní Dolce & Gabbana The One for Men! Vůně byla uvedena na trh v roce 2008.

Složení

Druh vůně
dřevitá, kořenitá

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.

Menu