Dolce & Gabbana The One

parfémovaná voda pro muže 100 ml

Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Dolce & Gabbana The One parfémovaná voda pro muže 100 ml
Doprava zdarma
Výprodej
2 640
Sleva 43%
100 ml
1 492

Kód: DOG2501 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes
Dolce & Gabbana The One
100 ml | 1 492

Popis parfému Dolce & Gabbana The One

Dolce & Gabanna One for Men je na trhu od roku 2008, po tom, co ženská verze této vůně slavila velké úspěchy. Tvůrci této parfémované vody si dali za úkol vytvořit něco, co by nebylo banálně klasické, ale klasicky mužské. Podařilo se jim stvořit vůni, kterou ženy naprosto milují.

Otevírá se třpytivými tóny bergamotu, koriandru a bazalky, které přecházejí do srdce z kardamomu, zázvoru a neroli. Vše je položeno na základech z cedrového dřeva, smyslné ambry a tabáku.

Složení

Hlava
bazalka, koriandr
Srdce
kardamom, květ pomerančovníku, zázvor
Základ
ambra, cedr, tabák
Druh vůně
dřevitá, kořenitá

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.