Dolce & Gabbana The One for Men

dárková sada IV.

Dolce & Gabbana The One for Men dárková sada IV.
Dolce & Gabbana The One for Men dárková sada IV.
Dolce & Gabbana The One for Men dárková sada IV.
toaletní voda 100 ml + toaletní voda 30 ml
1 879

Kód: DOG0172 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již zítra pondělí 24. 9. 2018
Osobní odběr
Již zítra pondělí 24. 9. 2018
Dolce & Gabbana The One for Men
toaletní voda 100 ml + toaletní voda 30 ml | 1 879

Popis parfému Dolce & Gabbana The One for Men

Popis:

Dolce & Gabbana The One for Men je parfém určený pro muže, kteří jsou šarmantní i elegantní. Propojení klasických vůní s nádechem moderny je skvělým doplňkem pro charismatického muže 21. století. Mužný kardamom s prvky cedrového dřeva a esencí tabáku vytváří neodolatelné spojení tradice a elegance. Svěží vůně citrusů a vybraného koření pak dodává parfému The One For Men nádech nezávislosti a stylu.

Dopřejte si pocity mužnosti a síly s nadčasovou vůní Dolce & Gabbana The One for Men. Parfémy Dolce & Gabbana lákají pro svou erotizující vůni a neotřelost. Staňte se i vy prototypem elegance, staňte se pravým partnerem pro omamnou ženskou vůni The One. Buďte neodolatelným mužem s parfémem Dolce & Gabbana The One for Men!

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.

Menu