Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) tělové mléko pro ženy

  • Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) tělové mléko pro ženy
  • Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) tělové mléko pro ženy 1
  • Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) tělové mléko pro ženy 2
  • Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) tělové mléko pro ženy 3
     více

    1 velikost produktu 619 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLÚterý 26. 9. 2017

    U Vás kdekoliv v ČR poštouÚterý 26. 9. 2017
    ZásilkovnaÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Pondělí 25. 9. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Pondělí 25. 9. 2017)
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Pondělí 25. 9. 2017)

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Dolce & Gabbana Pour Femme (2012)

    • Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) tělové mléko pro ženy 200 ml  tělové mléko pro ženy 200 ml  

      2 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: DOG1110

      619 Kč

    Nahoru

    O značce Dolce & Gabbana

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

    Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.

    Nahoru

    Hodnocení Dolce & Gabbana Pour Femme (2012)

    Co si o Dolce & Gabbana Pour Femme (2012) myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší