


Popis parfému Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina
Svěží květinová vůně pro ženy Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina dokonale evokuje léto a vše, co je s ním spojené. Vychutnejte si kdykoliv během roku hřejivost a energii letních dní, a nechejte se unést do okouzlujícího světa, který připomíná ráj!
Dámská vůně Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina navozuje pocity pohody a dobré nálady. V mžiku dokáže navodit atmosféru, která vám připomene chvilky, kdy si na terase vychutnáváte podvečerní osvěžující sklenku dobrého vína. Vůni totiž nejdříve otevře aroma vinné révy, která působí tajuplně a smyslně zároveň. Přitažlivost vůně ještě více umocňují půvabné tóny konvalinek. Srdce odhaluje sladkost pomerančových květů a rozkvetlé frézie společně s jasmínem podtrhnou vaši přirozenou krásu a osobitý šarm. Jantarový základ vůně Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina je tvořený podmanivými tóny cedru a pižma.
Okouzlující dámský parfém Dolce & Gabbana Light Blue Sunset in Salina evokuje horké letní večery, romantický západ slunce a nekonečnou relaxaci. Vychutnejte si dny plné relaxu a pohody. Tato vůně vám navodí pocit hřejivého léta! Na trh byla uvedena v roce 2015.
Složení
- Hlava
- lístky fialky, vinná réva
- Srdce
- frézie, jasmín, květ pomerančovníku
- Základ
- cedr, jantarová pryskyřice, pižmo
- Druh vůně
- květinová, vodní
O značce Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.
Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.