Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest

toaletní voda pro muže 75 ml

Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest toaletní voda pro muže 75 ml
75 ml
1 364

Kód: DOG05489 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již zítra úterý 16. 10. 2018
Osobní odběr
Již zítra úterý 16. 10. 2018
Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest
75 ml | 1 364

Popis parfému Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest

Toaletní voda Dolce & Gabbana Light Blue Italian Zest je neodolatelná vůně s jedinečným aroma, které vás bude provázet celý den.

  • citrusová vůně
  • pro moderního sebevědomého muže
  • především do teplého počasí

Složení

Hlava
bergamot, grep, mandarinka
Srdce
palisandrové růžové dřevo, rozmarýn, sečuánský pepř
Základ
dubový mech, kadidlo, pižmo
Druh vůně
aromatická, citrusová

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.

Menu