Dolce & Gabbana D&G

toaletní voda pro ženy 100 ml

Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
Dolce & Gabbana D&G toaletní voda pro ženy 100 ml
100 ml

Kód: DOG0018 | Toto zboží není momentálně k dispozici

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Dolce & Gabbana D&G
100 ml

Hlídání dostupnosti zboží

Rádi Vás budeme informovat e-mailem, až zboží naskladníme. Samozřejmě je jen na Vás, jestli nabídku využijete.

Popis parfému Dolce & Gabbana D&G

Dolce & Gabbana Femme je jedinečná květinová vůně. Její aroma je spíše hřejivé, proto je doporučena pro nošení zejména v zimě. Ale příjemně se rozvoní i v teplejších dnech. Jedná se o první vůni Dolce & Gabbana, byla vytvořena v roce 1992. V roce 1993 byla oceněna jako nejlepší ženská vůně roku. O její kvalitě svědčí i fakt, že je to toaletní voda velmi oblíbená i v současnosti.

Vůně nás překvapí velmi svěžím, citrusovým aroma bergamotu a mandarinky, které nás zaplaví hned při jejím otevření. Esence zapůsobí hned zpočátku a to díky aroma bazalky, které doplňuje ovocnou vůni citrusů. Postupně se však vůně zjemňuje a přicházejí na řadu ty nejzásadnější akcenty v jejím srdci. Jedná se o opojné tóny květin, zejména pak jasmínu, karafiátu a lilie. Sametovou hebkost této toaletní vodě pak přidávají esence vanilky, santalového dřeva, tonky a pižma v jejím základě. Ty zároveň vůni dodávají hloubku a styl.

Toaletní voda Femme je vůní založenou na kontrastech. Hlavní jsou rozpory muž a žena, hořké a sladké. V parfému se snoubí jistá mužská, svěží hořkost s ženskou, květinovou a hřejivě jemnou sladkostí. V esenci můžeme najít tvrdé tóny, právě až mužské, ale ty jsou vyrovnány prvky něžnými, ženskými, které vyvolávají pocit haute couture.

A právě pro ženy, které v sobě tyto kontrasty spojují je toaletní voda Femme ideální. Je jako stvořená pro ženy nezávislé, silné a sebevědomé. Tyto ženy ale také chtějí upoutat pozornost na svou ženskou stránku, jemnost, přitažlivost, svůdnost. Tato vůně dokáže právě klasické ženské atributy výborně podtrhnout.

Stejně jako všechny parfémy Dolce & Gabbana je i vůně Femme velice luxusní a elegantní. Esence Femme je tvárná a každá žena ji může přizpůsobit svému vkusu. Přesto je tato toaletní voda přímo doporučována na večerní nošení jako doplněk těch nejdůležitějších, slavnostních událostí ve vašem životě.

Složení

Hlava
aldehydy, svěží tóny
Srdce
koření, květinové tóny, ovocné tóny
Základ
dřevo
Druh vůně
aldehydová, květinová

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.