Dolce & Gabbana Dolce

tělové mléko pro ženy 200 ml

Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce tělové mléko pro ženy 200 ml
1 120
Sleva 30%
200 ml
787

Kód: DOG0862 | 5 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již zítra pondělí 19. 11. 2018
Osobní odběr
Již zítra pondělí 19. 11. 2018
Dolce & Gabbana Dolce
200 ml | 787

Popis parfému Dolce & Gabbana Dolce

Tělové mléko pro ženy Dolce & Gabbana Dolce je skvělým doplňkem parfémované vody stejné řady. Vyživuje pokožku do hloubky, zanechá ji svěží, hebkou a plnou vůně, která je měkká, ženská a plná bílých květů. Zaplaví vás ohromujícím aroma květin a vaše kůže bude krásnější a zdravější.

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.