Dolce & Gabbana Dolce

sprchový gel pro ženy 200 ml

Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
Dolce & Gabbana Dolce sprchový gel pro ženy 200 ml
1 090
Sleva 40%
200 ml
650

Kód: DOG0863 | Více než 5 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
pondělí 19. 11. 2018
Osobní odběr
neděle 18. 11. 2018
Dolce & Gabbana Dolce
200 ml | 650

Popis parfému Dolce & Gabbana Dolce

Sprchový gel pro ženy Dolce & Gabbana Dolce je skvělým doplňkem parfémované vody stejné řady. Dokáže udělat s každého sprchování neskutečný zážitek. Vyživuje a zklidňuje pokožku a zanechá smyslnou a květinovou módní vůni, která vyzařuje smyslnost a krásu.

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.