Dolce & Gabbana The Brush

štětec na pudr

Dolce & Gabbana The Brush štětec na pudr
Dolce & Gabbana The Brush štětec na pudr
Dolce & Gabbana The Brush štětec na pudr
štětec na pudr
1 299

Kód: DOG1313 | 1 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes
Dolce & Gabbana The Brush
štětec na pudr | 1 299

Popis kosmetiky Dolce & Gabbana The Brush

Popis:
Štětec Dolce & Gabbana Brush je vhodný na nanášení pudru a zajišťuje tak heboučkou tečku vašeho líčení. Nanáší přesné množství pudru na obličej a zajišťuje tak rovnoměrné a velmi kvalitní nalíčení. Precizní líčení vyžaduje kvalitní kosmetické pomůcky, proto je štětec Brush vyroben z přírodních štětin, které jsou dokonale přizpůsobivé a jednoduchým způsobem jimi můžete pudr aplikovat.
Štětec na nanášení pudru Dolce & Gabbana Brush je určen pro náročné ženy, které chtějí dosáhnout profesionální kvality svého make-upu. Je ideální pro použití na pudr, tvářenku nebo tónovací přípravek na pleť. Použijte vysoce kvalitní pomůcku na nanášení pudru, aby vaše tvář byla dokonalá!

Jak používat:
Nanášejte pudr podle aktuální potřeby. Štětec je vhodný pro nanášení pudru, tvářenky nebo pro nanesení tónovacího přípravku do okolí očí. Pokud používáte štětec k různému líčení, po každém použití štětec důkladně vyčistěte, aby se na něm nehromadily zbytky líčidel.

O značce Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – ve světě módy existuje několik značek, které znají dokonce i ti, kdo se o módu příliš nezajímají. Patří k nim také Dolce & Gabbana, známá italská značka, která kromě oblečení, kabelek nebo bot nemohla opomenout ani jeden z nejdůležitějších doplňků, tedy vůně. Parfémy Dolce & Gabbana se nebojí být lehce výstřední a v centru pozornosti. Skrývá se v nich italská povaha – otevřená, vášnivá, sebevědomá a také trochu tajemná.

Talentovaní designéři Domenico Dolce a Stefano Gabbana vytvořili obchodní značku ze svých příjmení a přinesli na trh jednu z nejosobitějších módních linií s jedinečným stylem a neodolatelným švihem. Dolce&Gabbana představuje autentický a nekonvenční luxus. Silná identita nabývala na síle a vytříbenosti celá desetiletí, už od svého vzniku v roce 1985. Nevšední kreativita zakladatelů se přenesla do výrazu a celé strategie značky a pomohla vybudovat dnešní pevnou pozici.