DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže

      Značka: DKNY

      2 velikosti produktu od 707 Kč

      U Vás kdekoliv v ČR poštouÚterý 24. 1. 2017
      U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLÚterý 24. 1. 2017
      K vyzvednutí v Praze - FlorentinumÚterý 24. 1. 2017
      K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyÚterý 24. 1. 2017
      K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Pondělí 23. 1. 2017)
      K vyzvednutí v Ostravě - ul. 28. říjnaÚterý 24. 1. 2017
      K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaÚterý 24. 1. 2017
      K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Pondělí 23. 1. 2017)

      Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

      Varianty DKNY Men 2009

      • DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže 100 ml toaletní voda pro muže 100 ml 

        Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

        Kód: DKN0084

        969 Kč

      • DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže 50 ml toaletní voda pro muže 50 ml 

        Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

        Kód: DKN0085

        707 Kč

      Další produkty DKNY Men 2009

      Nahoru

      Popis parfému DKNY Men 2009

      Hodnocení

      Vzhled flakonu

      Výdrž vůně

      Intenzita

      Celkový dojem

      Složení

      Hlava

      Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

      jalovec, bergamot, mandarinka

      Srdce

      Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

      jasmín, pepř, kardamom

      Základ

      Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

      pačuli, vetiver, cedr, orris

      Toaletní voda DKNY Men 2009 je pánský parfém navržený mladou, ale přesto významnou americkou módní značkou DKNY. Firma si od začátku klade za cíl nabídnout svým zákazníkům luxus a eleganci, kterou konfrontuje s atmosférou současného velkoměsta a podává tak tradiční hodnoty v moderním hávu. Parfém Men 2009 byl na trh uveden v roce 2009 jako pokračující, bohatší verze původního parfému DKNY Men z roku 2000.

      Vůně je nenásilná, jemná, ale dostatečně nápadná a průbojná. Kombinuje zcela tradiční prvky, které jsou samy o sobě zárukou úspěchu u každého člověka, ale dává je do nového, moderního kontextu tak, aby více odpovídali požadavkům současné doby a současného muže. Ocení ji všichni, kteří se nebojí žít naplno a využít k tomu všech dostupných a nabízených prostředků a možností. Povaha vůně je vytvořena tak, aby podtrhovala základní hodnoty a vlastnosti, které dokážou imponovat za každých okolností. Díky svému přirozenému vyznění se parfém hodí zcela pro každou příležitost a každodenní použití. Je využitelný stejně dobře pro práci v kanceláři jako pro večerní setkání s přáteli.

      Vonný akord parfému Men 2009 se začíná čerstvými citrusovými tóny bergamotu a sladké mandarinky, které podkresluje svěže kořeněné aroma jalovce. Plynule navazuje aroma kardamomu přiostřené štiplavým pepřem. Aby si vůně ale zachovala svoji průzračnost, rozjasňuje jí nádech jasmínu. Závěru potom vévodí orientální atmosféra cedrového dřeva, bylinného vetiveru a kořene Orris a transcendentního pačuli.

      Flakon toaletní vody podtrhuje současnost a čistotu celé vůně. Je vyveden v křišťálovém skle se stříbřitě kovovým uzávěrem. Celý je koncipován do tvaru inspirovaného moderní architekturou centrálního New Yorku.

      Nahoru

      O značce DKNY

      Parfémy DKNY | DKNY je značkou velmi mladou a přitom nesmírně známou. DKNY vznikla v roce 1988 v americkém New Yorku. Zasloužila se o to Donna Karan a jako název použila své vlastní iniciály plus iniciály daného města – tedy Donna Karan New York. Značně populární a podstatnou složkou sortimentu DKNY jsou hodinky. DKNY měla od počátku za cíl přinést na trh módy a vůní luxus v moderním městském pojetí, což se podařilo až při vynaložení velkých nákladů. To přivedlo DKNY k nemalým finančním potížím, které ji nakonec donutily k prodeji společnosti Louis Vuitton. Dnes se matka firmy Donna Karan hojně věnuje charitě. Co se dostupných kolekcí týče, doporučujeme vyzkoušet například mladou a velmi proměnlivou vůni DKNY Be Delicious.

      Nahoru

      Videa k DKNY Men 2009

      Nahoru

      Hodnocení DKNY Men 2009

      • 13. srpna 2014
        Martin

        je naprosto parádní není třeba nic měnit

      Co si o DKNY Men 2009 myslíte vy?

      Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


      Hodnocení *

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



      parfums.cz mění jméno na notinoNew me