DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže

  • DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže
     více

    2 velikosti produktu od 697 Kč

    U Vás kurýrem PPLJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    U Vás poštouJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    ZásilkovnaJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž dnes
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž dnes
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž dnes
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyJiž zítra (Středa 22. 11. 2017)

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty DKNY Men 2009

    • DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže 100 ml  toaletní voda pro muže 100 ml  

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: DKN0084

      799 Kč

    • DKNY Men 2009 toaletní voda pro muže 50 ml  toaletní voda pro muže 50 ml  

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: DKN0085

      697 Kč

    Nahoru

    Popis parfému DKNY Men 2009

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Složení

    Hlava

    Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

    jalovec, bergamot, mandarinka

    Srdce

    Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

    jasmín, pepř, kardamom

    Základ

    Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

    pačuli, vetiver, cedr, orris

    Toaletní voda DKNY Men 2009 je pánský parfém navržený mladou, ale přesto významnou americkou módní značkou DKNY. Firma si od začátku klade za cíl nabídnout svým zákazníkům luxus a eleganci, kterou konfrontuje s atmosférou současného velkoměsta a podává tak tradiční hodnoty v moderním hávu. Parfém Men 2009 byl na trh uveden v roce 2009 jako pokračující, bohatší verze původního parfému DKNY Men z roku 2000.

    Vůně je nenásilná, jemná, ale dostatečně nápadná a průbojná. Kombinuje zcela tradiční prvky, které jsou samy o sobě zárukou úspěchu u každého člověka, ale dává je do nového, moderního kontextu tak, aby více odpovídali požadavkům současné doby a současného muže. Ocení ji všichni, kteří se nebojí žít naplno a využít k tomu všech dostupných a nabízených prostředků a možností. Povaha vůně je vytvořena tak, aby podtrhovala základní hodnoty a vlastnosti, které dokážou imponovat za každých okolností. Díky svému přirozenému vyznění se parfém hodí zcela pro každou příležitost a každodenní použití. Je využitelný stejně dobře pro práci v kanceláři jako pro večerní setkání s přáteli.

    Vonný akord parfému Men 2009 se začíná čerstvými citrusovými tóny bergamotu a sladké mandarinky, které podkresluje svěže kořeněné aroma jalovce. Plynule navazuje aroma kardamomu přiostřené štiplavým pepřem. Aby si vůně ale zachovala svoji průzračnost, rozjasňuje jí nádech jasmínu. Závěru potom vévodí orientální atmosféra cedrového dřeva, bylinného vetiveru a kořene Orris a transcendentního pačuli.

    Flakon toaletní vody podtrhuje současnost a čistotu celé vůně. Je vyveden v křišťálovém skle se stříbřitě kovovým uzávěrem. Celý je koncipován do tvaru inspirovaného moderní architekturou centrálního New Yorku.

    Nahoru

    O značce DKNY

    Módní značka DKNY se inspiruje nekonečnými možnostmi a energií New Yorku. Tohle město odráží a pohání celou tvorbu americké návrhářky a zakladatelky značky Donny Karan.

    Značka DKNY je inspirována duchem a energií města New York. Založila ji Donna Karan, americká módní návrhářka. Její filozofií je navrhovat takové kolekce oblečení, které se dají skvěle kombinovat a které by nosila ona sama. Již několik desetiletí přináší na trh módy luxusní kousky oblečení v moderním městském pojetí. Své portfolio rozšířila i o řady vůní, které se během let staly ikonické.

    Parfémy DKNY ocení všechny moderní ženy s aktivním životním stylem. Dokonale všem těm, které mají v srdci mládí a cítí tikající puls města. New York odráží i jedna z nejznámějších vůní Be Delicious. Flakon ve tvaru jablka je ztělesněním města přezdívaného Big Apple.

    Vyzkoušejte parfémy DKNY a načerpejte energii nejživějšího města světa i vy.

    Nahoru

    Videa k DKNY Men 2009

    Nahoru

    Hodnocení DKNY Men 2009

    • 13. srpna 2014
      Martin

      je naprosto parádní není třeba nic měnit

    Co si o DKNY Men 2009 myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



    Menu