Dior Homme (2011)

balzám po holení pro muže 100 ml

Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
Dior Homme (2011) balzám po holení pro muže 100 ml
1 350
Sleva 20%
balzám po holení pro muže 100 ml
1 079

Kód: CHD4875 | Více než 5 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již zítra čtvrtek 22. 11. 2018
Osobní odběr
Již zítra čtvrtek 22. 11. 2018
Dior Homme (2011)
balzám po holení pro muže 100 ml | 1 079

Popis parfému Dior Homme (2011)

Balzám po holení pro muže Dior Homme (2011) je výborný doplněk toaletní vody ze stejné řady. Zklidňuje pleť podrážděnou po holení, osvěžuje, vyživuje a zjemňuje. Redukuje začervenání. Voní klasickou vůní, která je zároveň moderní a elegantní. Její složení tvoří kosatec, levandule nebo šalvěj. Dokonalé složení pro dokonalého muže.

O značce Dior

Dior – nesmrtelný symbol elegance, dokonalosti a luxusu. Jednu z nejexkluzivnějších francouzských značek založil roku 1946 slavný návrhář Christian Dior. Dnes do portfolia této značky patří prestižní móda, kožené zboží, módní doplňky, obuv, šperky, hodinky, parfémy a kosmetika.

Christian Dior se narodil na počátku 20. století v Normandii. Hned po válce založil svůj první módní dům v Paříži a záhy se proslavil revolucí, kterou provedl v dámském odívání (legendární „New Look“). Díky svému inovativnímu přístupu se stal jedním z nejvlivnějších světových módních návrhářů.

Do světa vůní vstoupila značka Dior v roce 1947 s parfémem Miss Dior, pojmenovaným po Christianově sestře Catherine. Dnes má značka na svém kontě více než 150 vůní.

Od přehlídkových mol, přes špičkové produkty péče o pleť, až po věčné a nadčasové parfémy – Christian Dior obohatil svět krásy o mnoho luxusních, trendy udávajících a vždy moderních produktů.