CleanicIntimate ubrousky pro intimní hygienu s heřmánkem

      • Cleanic Intimate ubrousky pro intimní hygienu s heřmánkem
         více

        Varianty Cleanic Intimate

        • Cleanic Intimate ubrousky pro intimní hygienu s heřmánkem (Intimate Cleansing Wipes) 10 Ksubrousky pro intimní hygienu s heřmánkem 

          Toto zboží není momentálně k dispozici.

          (Intimate Cleansing Wipes) 10 Ks
          Kód: CLE1635

          39 Kč

          Hlídat dostupnost

        Nahoru

        O značce Cleanic

        Hodnocení

        Jednoduchost aplikace

        Kosmetická kvalita

        Spokojenost s výsledkem

        Vlastnosti

        konzistence

        ubrousky

        Pokožka

        pro všechny typy pokožky

        Cleanic patří do portfolia polské společnosti Harper Hygienics Company. Specializuje se na pleťovou kosmetiku, přičemž v tomto segmentu dosáhla značných úspěchů (je jednou z nejpopulárnějších značek v jižní a východní Evropě). Cleanic cílí primárně na všechny aktivní ženy, které žijí naplno a mají tak málo času na péči o svůj zevnějšek. Výrobky Cleanic se snadno používají a rychle účinkují. Vzhledem k jejich nízkým cenám si je navíc může dovolit opravdu každý. Cleanic klade vysoký důraz na kvalitu a bezpečnost. Její sortiment se neustále rozrůstá o další a další produkty, při jejichž vývoji se inspiruje nejnovějšími světovými trendy. Velkou oblibu zákazníků si získaly zejména odstraňovače make-upu, hygienické vatové tyčinky a ubrousky pro intimní hygienu.Dodejme, že kosmetika Cleanic obdržela řadu prestižních ocenění - vyhrála několik cen Super Product (udělovaných časopisem Mam Dziecko) a opakovaně triumfovala v soutěži FMCG Market Pearls. Značka Cleanic jistě zaujme všechny jedince, kteří si nemohou dovolit trávit dlouhé hodiny v salonech krásy a nechtějí zbytečně utrácet.

        Nahoru

        Hodnocení Cleanic Intimate

        Co si o Cleanic Intimate myslíte vy?

        Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


        Hodnocení *

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší