Chopard Cašmir sprchový gel pro ženy

  • Chopard Cašmir sprchový gel pro ženy
  • Chopard Cašmir sprchový gel pro ženy 1
  • Chopard Cašmir sprchový gel pro ženy 2
     více

    1 velikost produktu 172 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLÚterý 26. 9. 2017

    U Vás kdekoliv v ČR poštouÚterý 26. 9. 2017
    ZásilkovnaÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyÚterý 26. 9. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoPondělí 25. 9. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquarePondělí 25. 9. 2017
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaPondělí 25. 9. 2017

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Chopard Cašmir

    • Chopard Cašmir sprchový gel pro ženy 150 ml  sprchový gel pro ženy 150 ml  

      Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: CHP0009
      Tento produkt je již od výrobce balen bez celofánu.

      172 Kč

    Nahoru

    O značce Chopard

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Chopard je jedním z nejznámějších výrobců hodinek a klenotů na světě. Značka vznikla v roce 1860 ve Švýcarsku a dnes patří mezi špičku ve výrobě luxusních šperků a doplňků. Po celou dobu se firma drží stejných hodnot, které stanovil zakladatel společnosti Louis-Ulysee Chopard: respektování tradice, vášeň pro rodinu, pragmatismus, nezávislost, smělost a kreativita.

    Do oboru parfumérství vstoupila firma Chopard roku 1992. První z vůní, která spatřila světlo světa, byla dámská parfémovaná voda Cašmir, o dva roky později byla na trh uvedena pánská vůně Heaven.

    I parfémy Chopard odráží šperkařský odkaz značky a pyšní se flakony, které často připomínají drahé kameny a krystaly.

    Nahoru

    Hodnocení Chopard Cašmir

    Co si o Chopard Cašmir myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší