ChanelLe Lift Firming-Anti-Wrinkle Eye Concentrate oční sérum pro vypnutí pleti





Poznejte sílu smyslného a mladistvého pohledu. Oční sérum pro vypnutí pleti Chanel Le Lift cílí na viditelné vrásky, tmavé kruhy, otoky a ztrátu pevnosti očního okolí. Oživující, lehké složení, které účinně řeší problém stárnutí pleti, je výsledkem 12letého výzkumu vědců z Chanel. Luxusní sérum navrací pleti pevnost, pružnost a zlepšuje její celkový vzhled. Rozjasněte svůj pohled s očním sérem Chanel Le Lift ještě dnes.
Vlastnosti:
- snižuje viditelnost vrásek a jemných linek
- eliminuje tmavé kruhy a otoky pod očima
- zanechává oční okolí pevné, hladké a rozjasněné
- obnovuje pružnost pleti a zlepšuje její tón
- lehká textura se snadno vstřebává
Výsledky testování:
→ klinická studie na 21 ženách po dobu 4 týdnů prokázala
- jasnější pleť až o 21 %
Složení:
- exkluzivní forma kyseliny dicaffeoylchinové – obnovuje optimální pevnost pleti, zlepšuje její tón a pružnost
- extrakt z mořských řas – vyhlazuje jemné linky a rozjasňuje pleť
Jak aplikovat:
Malé množství séra vklepejte konečky prstů do oblasti očního okolí včetně víčka, postupujte od vnitřního koutku oka směrem ven. Aplikujte každé ráno a večer.
Notino tip:
Oční sérum můžete používat samostatně nebo pod zpevňující oční krém s vyhlazujícím efektem Chanel Le Lift.
Vlastnosti
Typ pleti | pro všechny typy pleti, vrásky a zralá pleť |
Účinek | anti-age |
Ochrana proti slunci | bez SPF |
Kdy používat | na den i noc |
Zakladatelka značky Chanel přezdívaná „Královna módy“ – Gabrielle Bonheur Chanel – se narodila v roce 1883 v západofrancouzském městečku Saumur. Módní svět však dobyla až z Paříže svým progresivním návrhem kostýmu s nohavicemi a sukní.
„Coco“ Chanel začínala jako barová zpěvačka, kde získala i svoji přezdívku. Svůj první módní salón otevřela v roce 1912 a brzy se vypracovala na uznávanou návrhářku. V polovině 20. století již udávala trendy haute couture. Značku Chanel nosily osobnosti jako Jacqueline Kennedy nebo Grace Kelly, které si zamilovaly kousky se sportovními a pánskými prvky zachovávající ženskou linii.
G. B. Chanel začala brzy své modely doplňovat i vlastními návrhy šperků a broží a následně se též angažovat v oblasti kosmetiky a parfumérství. Legendární vůně Chanel N° 5 byla na trh uvedena již v roce 1921 a dodnes je jedním z nejslavnějších a nejprodávanějších parfémů.