Carolina HerreraGood Girl Blush parfémovaná voda pro ženy
Vyjádřete svou ženskost květinovou explozí kontrastů. Parfémovaná voda Carolina Herrera Good Girl Blush inspirovaná pudrovou tvářenkou symbolizuje moderní ženu, která je něžná, romantická, a přesto silná. Protože právě v protikladech spočívá opravdová krása.
- svěží květinová vůně
- dokonalý protějšek pánské parfémované vody Bad Boy Extreme
- 100% veganská, vyrobena z udržitelných surovin
Složení vůně
Po přivonění vás přivítá svěží kombinace bergamotu a mandarinky s dotekem mandlového oleje. V srdci vůně si vaše smysly podmaní romantické pivoňkové aroma tvořené dvěma druhy exotických květů ylang-ylang a olejem z upcyklované růžové vody. Sladkou tečku na závěr vytvářejí smyslné tóny vanilky a tonkových bobů.
Příběh vůně
Vůně Good Girl Blush je zářivější reinkarnací ikonické parfémované vody Good Girl. Vonná kompozice s květinovým srdcem a dvojitou dávkou vanilky vystihuje mnohostranný charakter moderní ženskosti. Tuto symboliku podtrhuje nezaměnitelný flakon v podobě pudrově růžové dámské lodičky s výrazným zlatým jehlovým podpatkem.
Složení
Druh vůně | citrusová, aromatická, květinová |
Kompletní složení:
„Cítím zodpovědnost k ženě dneška – zodpovědnost, aby se cítila sebejistě, moderně a mezi všemi ostatními krásně.“ Slova venezuelské módní návrhářky Caroliny Herrery se odráží v ideách značky, které v roce 1980 vdechla život a propůjčila své jméno.
Ovlivněna mezinárodní kulturou i módou vynikala Carolina Herrera výjimečným osobním stylem od samého začátku. S podporou Diany Vreeland, legendární módní editorky Vogue, debutovala se svou kolekcí v newyorském Metropolitan Club a dočkala se uznání kritiků. Brzy oblékala Jacqueline a Caroline Kennedy, Lauru Bush a později i Michelle Obamu.
Do světa vůní značka úspěšně pronikla v roce 1988 a představila první parfém Carolina Herrera. Později veřejnost ohromila zejména kolekce Carolina Herrera 212, která svým názvem odkazuje na milovaný Manhattan, nebo dvojice dámské a pánské vůně Carolina Herrera Good Girl a Bad Boy. I ty, stejně jako další parfémy a celá značka, představují luxus, eleganci a nadčasovost.