Carolina Herrera 212 VIP Roséparfémovaná voda pro ženy

23×
Carolina Herrera 212 VIP Rosé parfémovaná voda pro ženy
Carolina Herrera 212 VIP Rosé parfémovaná voda pro ženy
80 ml
1 827

Kód: CHR0344 | Skladem
1

Přidáno do košíku

Carolina Herrera 212 VIP Rosé parfémovaná voda pro ženy
| 1 ks | 1 827
Dárek pro vás
Po zadání kódu Ona19 v košíku získáte slevu 10 % na veškerý sortiment kromě produktů v akci a ve výprodeji.
Večerní doručení Praha
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes
  • Popis parfému
  • O značce
  • Recenze

Popis parfému Carolina Herrera 212 VIP Rosé
Složení

Parfémovaná voda Carolina Herrera 212 VIP Rosé vás zahalí do svého elegantního závoje a stane se nepostradatelnou součástí vaší osobnosti.

  • květinovo-ovocná vůně
  • pro smyslnou ženu
  • na běžné nošení, ale i na speciální příležitosti

Složení

Hlava
růžový pepř, šumivé víno
Srdce
květ broskvoně, ovocné tóny, růže
Základ
bílé pižmo, dřevité tóny
Druh vůně
květinová, ovocná

O značce Carolina Herrera

„Cítím zodpovědnost k ženě dneška – zodpovědnost, aby se cítila sebejistě, moderně a mezi všemi ostatními krásně.“ Slova venezuelské módní návrhářky Caroliny Herrery se odráží v ideách značky, které v roce 1980 vdechla život a propůjčila své jméno.

Ovlivněna mezinárodní kulturou i módou vynikala Carolina Herrera výjimečným osobním stylem od samého začátku. S podporou Diany Vreeland, legendární módní editorky Vogue, debutovala se svou kolekcí v newyorském Metropolitan Club a dočkala se uznání kritiků. Brzy oblékala Jacqueline a Caroline Kennedy, Lauru Bush a později i Michelle Obamu.

Do světa vůní značka úspěšně pronikla v roce 1988 a představila první parfém Carolina Herrera. Později veřejnost ohromila zejména kolekce Carolina Herrera 212, která svým názvem odkazuje na milovaný Manhattan, nebo parfémovaná voda Carolina Herrera Good Girl. I ta, stejně jako další vůně a celá značka, představuje luxus, eleganci a nadčasovost.

Recenze Carolina Herrera 212 VIP Rosé

5.0
17
4
1
1
Zobrazit hodnocení podle vlastností
vzhled flakonu
výdrž vůně
intenzita
celkový dojem