Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition toaletní voda pro muže

      Značka: Carolina Herrera

      1 velikost produktu 1 599 Kč

      U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLStředa 31. 5. 2017
      U Vás kdekoliv v ČR poštouStředa 31. 5. 2017
      ZásilkovnaStředa 31. 5. 2017
      K vyzvednutí v Praze - FlorentinumStředa 31. 5. 2017
      K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyStředa 31. 5. 2017
      K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Úterý 30. 5. 2017)
      K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Úterý 30. 5. 2017)
      K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Úterý 30. 5. 2017)

      Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

      Varianty Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition

      • Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition toaletní voda pro muže 100 ml toaletní voda pro muže 100 ml 

        Více než 5 ks skladem v centrálním skladu

        Kód: CHR0611

        1 599 Kč

      Nahoru

      Popis parfému Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition

      Hodnocení

      Vzhled flakonu

      Výdrž vůně

      Intenzita

      Celkový dojem

      Složení

      Hlava

      Tzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle. Více informací

      kaviár, vodní tóny, limetka

      Srdce

      Tzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny. Více informací

      muškátový oříšek, pepř, dřevité tóny

      Základ

      Tzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den. Více informací

      dřevité tóny, čokoláda

      Carolina Herrera uvedla v roce 2015 na trh limitovanou edici pánské toaletní vody 212 VIP Men Club Edition. Tato módní návrhářka se inspirovala při kompozici vůně nočním životem New Yorku. Svrchní tóny toaletní vody se rozeznívají do drahého kaviáru, ledových vodních akordů a svěží limetky. Srdce kompozice tvoří kořeněný muškátový oříšek a lehce štiplavý pepř. V závěrečné fázi vůně graduje do sladké čokolády a dřevitých tónů.

      Orientálně-dřevitá vůně je určena pro svůdce, kteří milují opravdový noční život. Staňte se králem večírků a předveďte okouzleným ženám svůj šarm! Buďte zábavný, elegantní a žádoucí jako Newyorčan a vstupte mezi nejvyšší elitu! Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition vám propůjčí všechny vlastnosti pravého Newyorčana.

      Nahoru

      O značce Carolina Herrera

      Tato značka nese název po své zakladatelce, slavné venezuelské módní návrhářce, Carolina Herrera. První parfém téhož jména se na trhu objevil osm let po vzniku společnosti - v roce 1988. Největší věhlas si však získala vůně nazvaná „212“. Pokud vás zajímá, co tato čísla znamenají, vězte, že jde o telefonní předvolbu newyorského Manhattanu, který si Caroline doslova zamilovala a nakonec se do něj přestěhovala. Kromě parfémů Carolina Herrera nabízí rovněž deospreje, tělová mléka, sprchové gely, vody po holení a další kosmetické přípravky. Stojí za zmínku, že na jejich výrobě se podílí přední světoví parfuméři jako Alberto Morillas, Rosendo Mateu nebo Ann Gottlieb. Carolina Herrera je synonymem pro luxus, eleganci a nadčasovost. Tomu pochopitelně odpovídá i dizajn obalů. Například produktová řada 212 se může pochlubit originálními flakony v podobě různobarevných „kapslí“. Dodejme, že Caroline se angažuje v řadě charitativních projektů - mj. se aktivně zapojila do boje proti rakovině prsu. Značka Carolina Herrera jistě zaujme všechny jedince, kteří mají rádi dřevité a orientální vůně, chtějí vyzkoušet originální kosmetiku od jedné z nejúspěšnějších módních návrhářek, která oblékala i samotnou Jacqueline Kennedy Onassis, jsou ambiciózní a nespokojí se s málem.

      Nahoru

      Hodnocení Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition

      Co si o Carolina Herrera 212 VIP Men Club Edition myslíte vy?

      Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


      Hodnocení *

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

      1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší



      nivea loreal 20%