530 514 014 po–pá 8–22 hod., so–ne 10–22 hod.

Calvin Klein Eternity for Men

voda po holení pro muže 100 ml

5×
Calvin Klein Eternity for Men voda po holení pro muže 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men voda po holení pro muže 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men voda po holení pro muže 100 ml
1 150
Sleva 57%
100 ml
489

Kód: CAK10169 | Více než 20 ks skladem

Produkt může mít odlišné balení než to, které je na obrázku.

ks
U Vás kurýrem PPL
neděle 24. 6. 2018
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Calvin Klein Eternity for Men

Voda po holení pro muže Calvin Klein Eternity for Men je výborný doplněk toaletní vody stejné řady. Osvěžuje a zklidňuje podrážděnou pleť po holení a zanechá energickou a sebejistou vůni. Ta charakterizuje ducha dnešního muže, který je něžný, oddaný a zároveň rafinovaný. Užijte si nadčasové aroma každý den.

O značce Calvin Klein

Značku založil v roce 1968 Calvin Klein se svým obchodním partnerem Barry Schwartzem. V 80. letech povýšil Calvin Klein obyčejné džíny na designový doplněk každého šatníku, když začal vyšívat své jméno na zadní kapsu kalhot.

Čisté linie a jednoduchý styl značky Calvin Klein jsou pověstné. Totéž platí i pro parfémy Calvin Klein, které se staly ikonickými nejen pro své nezaměnitelné vonné kompozice, ale i pro dokonalý design. První vůně vznikaly na konci 70. let a pro mnohé dodnes zachycují ducha toho desetiletí, ve kterém byly vydány.

Počátkem let 90. byly na trh uvedeny revoluční vůně Obsession a Eternity, které se staly legendami a definitivně tak potvrdily místo Calvina Kleina ve světě parfémů. Vůně Calvin Klein vznikají ve spolupráci s předními parfémáři celého světa a pod záštitou jedné z největších vedoucích kosmetických společností Coty.

Hodnocení Calvin Klein Eternity for Men

Přidat novou recenzi

intenzita
vzhled flakonu
celkový dojem
výdrž vůně
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení hodnocení produktu společností Notino s.r.o. Máte právo svůj souhlas odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
3.0
5 hodnocení
1
2
1
1
intenzita
vzhled flakonu
celkový dojem
výdrž vůně