530 514 014 po–pá 8–22 hod., so–ne 10–22 hod.

Burberry My Burberry

toaletní voda pro ženy 90 ml

Burberry My Burberry toaletní voda pro ženy 90 ml
Burberry My Burberry toaletní voda pro ženy 90 ml
Burberry My Burberry toaletní voda pro ženy 90 ml
Burberry My Burberry toaletní voda pro ženy 90 ml
Burberry My Burberry toaletní voda pro ženy 90 ml
Burberry My Burberry toaletní voda pro ženy 90 ml
90 ml
1 008

Kód: BUR4413 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Burberry My Burberry

Projděte se londýnskou jarní zahradou, jejíž elegantní květiny pokrývají jemné kapky deště zářící v ranním slunci. Dámská toaletní voda My Burberry od značky Burberry je stejně radostná a osvěžující, jako nadechnutí čerstvého jarního vzduchu.

  • jiskřivá květinová vůně
  • pro hravou, optimistickou ženu
  • ideální na každodenní nošení

Složení vůně
Ve svrchních nótách se propojují akordy okvětních plátků hrachoru a květů citronovníku. Srdce vůně je vystavěné na delikátně hebkých pivoňkách, něžném květu broskvoně a svůdných fréziích, které kompozici dodávají na velmi elegantním a vkusném vyznění. Sofistikovaný základ obsahuje akordy mechu, damašské růže a smyslného pižma.

Příběh vůně
Stejně jako ostatní vůně z kolekce My Burberry, také toaletní voda My Burberry byla inspirována legendárním trenčkotem této britské značky. Hrdlo flakonu je ozdobené béžově-šedou stuhou ze stejného gabardénu, ze kterého je ušitý elegantní trenčkot. Uzávěr pak evokuje ikonický knoflík. Luxusní vůně, jejíž tváří je herečka Lily James, byla uvedena na trh v roce 2015.

Složení

Hlava
hrachor, květ citronovníku
Srdce
frézie, květ broskvoně, pivoňka
Základ
damašská růže, mech, pižmo
Druh vůně
květinová

O značce Burberry

Burberry se zrodilo už v roce 1856, kdy Thomas Burberry otevřel ve svých 21 letech malý módní krámek v anglickém Hampshire. Burberry je jednou z ne zrovna mnoha britských módních značek – a o to cennější. V 50. letech minulého století se velmi univerzální značka Burberry – s velmi typickým cválajícím rytířem na koni ve znaku – stala dvorním dodavatelem pro Její Veličenstvo královnu Alžbětu II. Roku 1989 si pak Burberry na základě dobrých zkušeností vybral i Charles, princ waleský. Napadá vás nějaký serióznější a zároveň věhlasnější způsob propagace vlastní schopnosti a kvality?