
- Popis parfému
- O značce
- Recenze
Popis parfému Burberry My Burberry Black Silver EditionSložení
Zakuste na vlastní kůži vzrušující atmosféru Londýna těsně před horkou letní bouřkou! Dámská parfémovaná voda My Burberry Black od značky Burberry je stejně smyslná, jako horké deťové kapky stékající po holé kůži.
- svůdná květinová vůně
- pro hravou, sebejistou ženu
- vhodná na denní nošení, ale i na speciální příležitost
Složení vůně
V samém počátku ucítíte svůdné akordy jasmínu. Po krátké chvíli je doplní delikátně šťavnatá broskev a elegantní plátky růží, kterým parfumér Francis Kurkdjian dodal netradičně sladké vyznění. Základem kompozice je opojná směs ambry a exotické pačuli, které dodávají vůni hloubku a sex-appeal.
Příběh vůně
Stejně jako ostatní vůně z kolekce My Burberry, také parfémovaná voda My Burberry Black byla inspirována legendárním trenčkotem této britské značky. Hrdlo flakonu je ozdobené černou stuhou ze stejného gabardénu, ze kterého je ušitý elegantní černý trenčkot. Uzávěr pak evokuje ikonický knoflík. Luxusní vůně, jejíž tváří je herečka Lily James, byla uvedena na trh v roce 2016.
Složení
- HlavaTzv. vysoké tóny – rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle.
- jasmín
- SrdceTzv. střední tóny – Srdce nastupuje po několika minutách, po odeznění hlavy. Vydrží obvykle 2-3 hodiny.
- broskev, růže
- ZákladTzv. nízké tóny – poslední a nejdelší fáze parfému. Vydrží asi 4 hodiny, ale může to být i celý den.
- ambra, pačuli
- Druh vůně
- orientální, květinová
O značce Burberry
Burberry – ikonická a ryze britská značka je doslova esencí země svého vzniku. Ve světě módy i parfémů dnes ztělesňuje nadčasovou eleganci, vytříbený styl a odkaz k tradicím.
Značka Burberry se zrodila již v roce 1856, kdy mladý Thomas Burberry začal pracovat v obchodě s oblečením pro venkovní aktivity. Zaměřil se na vývoj nových materiálů a v roce 1888 si svou právě vynalezenou voděodolnou, ale přesto prodyšnou látku gabardén nechal patentovat.
Praktické kousky oblečení Burberry ocenila třeba výprava Roalda Amundsena při cestě na jižní pól. Důstojníci sloužící v 1. světové válce zase nosili kabátky, které se staly vyhledávanými i mezi civilisty. V 50. letech se pak značka stala dvorním dodavatelem britské královské rodině.
Ikonické logo se cválajícím rytířem na koni a kostkovaný vzor je již po dlouhá desetiletí zárukou prémiové kvality, stejně jako kosmetika a vůně Burberry. Tradiční hodnoty značky v sobě skrývá každý parfém Burberry. Kouzlo britské elegance, tak můžete na vlastní kůži sami vyzkoušet i vy.