Burberry Mr. Burberry

toaletní voda pro muže 100 ml

Burberry Mr. Burberry toaletní voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry toaletní voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry toaletní voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry toaletní voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry toaletní voda pro muže 100 ml
Burberry Mr. Burberry toaletní voda pro muže 100 ml
100 ml
897

Kód: BUR4931 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Burberry Mr. Burberry

Muž Burberry je stejně jako tato vůně plný kontrastů. Je klasický, ale přitom moderní. Distingovaný a zároveň smyslný. Elegantní, ale přesto rebelský. Vydejte se i vy na divoké dobrodružství do rušných ulic Londýna s toaletní vodou Mr. Burberry!

  • elegantní dřevitě aromatická vůně
  • pro charismatického, sebejistého muže
  • vhodná na každodenní nošení

Složení vůně
V úvodu se nejdříve ozve osvěžující grapefruitové aroma, které podkresluje aromatické spojení kardamomu, estragonu a máty. Díky srdci, v němž se propojují akordy výrazného muškátového oříšku, levandule, březových listů a cedru, je celá kompozice velmi mužná a přitažlivá. Základem je směs vetiveru, benzoinu, dubového mechu a guajakového, ambrového a santalového dřeva, které toaletní vodě Mr. Burberry dodávají sexy vyznění.

Příběh vůně
Mr. Burberry je oslavou Londýna, města, ve kterém se staré neustále propojuje s novým a klasické s moderním. Hrdlo flakonu zdobí ručně vázaná černá stuha z gabardénu, z něhož se vyrábí legendární trenčkot značky Burberry. Luxusní pánská vůně Mr. Burberry byla uvedena na trh v roce 2016.

Složení

Hlava
estragon, grep, kardamom, máta
Srdce
cedr, levandule, list břízy, muškátový oříšek
Základ
ambrové dřevo, benzoin, dubový mech, guajakové dřevo, santalové dřevo, vetiver
Druh vůně
aromatická, dřevitá

O značce Burberry

Burberry se zrodilo už v roce 1856, kdy Thomas Burberry otevřel ve svých 21 letech malý módní krámek v anglickém Hampshire. Burberry je jednou z ne zrovna mnoha britských módních značek – a o to cennější. V 50. letech minulého století se velmi univerzální značka Burberry – s velmi typickým cválajícím rytířem na koni ve znaku – stala dvorním dodavatelem pro Její Veličenstvo královnu Alžbětu II. Roku 1989 si pak Burberry na základě dobrých zkušeností vybral i Charles, princ waleský. Napadá vás nějaký serióznější a zároveň věhlasnější způsob propagace vlastní schopnosti a kvality?

Menu