BurberryLondon for Men (2006) deostick pro muže

      • Burberry London for Men (2006) deostick pro muže
         více

        1 velikost produktu 275 Kč

        U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLJiž zítra (Úterý 27. 6. 2017)
        U Vás kdekoliv v ČR poštouJiž zítra (Úterý 27. 6. 2017)
        ZásilkovnaJiž zítra (Úterý 27. 6. 2017)
        K vyzvednutí v Praze - FlorentinumJiž zítra (Úterý 27. 6. 2017)
        K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyJiž zítra (Úterý 27. 6. 2017)
        K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž dnes
        K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž dnes
        K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž dnes

        Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

        Varianty Burberry London for Men (2006)

        • Burberry London for Men (2006) deostick pro muže 75 ml deostick pro muže 75 ml 

          Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

          Kód: BUR0015

          275 Kč

        Další produkty Burberry London for Men (2006)

        Nahoru

        O značce Burberry

        Hodnocení

        Vzhled flakonu

        Výdrž vůně

        Intenzita

        Celkový dojem

        Burberry se zrodilo už v roce 1856, kdy Thomas Burberry otevřel ve svých 21 letech malý módní krámek v anglickém Hampshire. Burberry je jednou z ne zrovna mnoha britských módních značek – a o to cennější. V 50. letech minulého století se velmi univerzální značka Burberry – s velmi typickým cválajícím rytířem na koni ve znaku – stala dvorním dodavatelem pro Její královské veličenstvo Královnu Alžbětu II. Roku 1989 si pak Burberry na základě dobrých zkušeností vybral i Charles, princ waleský. Napadá vás nějaký serióznější a zároveň věhlasnější způsob propagace vlastní schopnosti a kvality?

        Nahoru

        Hodnocení Burberry London for Men (2006)

        Co si o Burberry London for Men (2006) myslíte vy?

        Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


        Hodnocení *

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

        1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší