Burberryfor Men (1995) deospray pro muže

  • Burberry for Men (1995) deospray pro muže
  • Burberry for Men (1995) deospray pro muže 1
  • Burberry for Men (1995) deospray pro muže 2
  • Burberry for Men (1995) deospray pro muže 3
  • Burberry for Men (1995) deospray pro muže 4
     více

    1 velikost produktu 434 Kč

    U Vás kdekoliv v ČR kurýrem PPLPátek 28. 7. 2017

    U Vás kdekoliv v ČR poštouPátek 28. 7. 2017
    ZásilkovnaPátek 28. 7. 2017
    K vyzvednutí v Praze - FlorentinumPátek 28. 7. 2017
    K vyzvednutí v Praze - ŠtěrboholyPátek 28. 7. 2017
    K vyzvednutí v Brně OC LetmoJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Brně OC Campus SquareJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)
    K vyzvednutí v Ostravě - Nová KarolínaJiž zítra (Čtvrtek 27. 7. 2017)

    Uvedené doby jsou informativní, vycházejí z předpokládaných dodacích lhůt přepravních firem.

    Varianty Burberry for Men (1995)

    • Burberry for Men (1995) deospray pro muže 150 ml deospray pro muže 150 ml 

      Více než 20 ks skladem v centrálním skladu

      Kód: BUR0733

      434 Kč

    Nahoru

    O značce Burberry

    Hodnocení

    Vzhled flakonu

    Výdrž vůně

    Intenzita

    Celkový dojem

    Burberry se zrodilo už v roce 1856, kdy Thomas Burberry otevřel ve svých 21 letech malý módní krámek v anglickém Hampshire. Burberry je jednou z ne zrovna mnoha britských módních značek – a o to cennější. V 50. letech minulého století se velmi univerzální značka Burberry – s velmi typickým cválajícím rytířem na koni ve znaku – stala dvorním dodavatelem pro Její královské veličenstvo Královnu Alžbětu II. Roku 1989 si pak Burberry na základě dobrých zkušeností vybral i Charles, princ waleský. Napadá vás nějaký serióznější a zároveň věhlasnější způsob propagace vlastní schopnosti a kvality?

    Nahoru

    Hodnocení Burberry for Men (1995)

    Co si o Burberry for Men (1995) myslíte vy?

    Položky označené hvězdičkou * jsou povinné.


    Hodnocení *

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší

    1 2 3 4 5 0 - nejhorší, 5 - nejlepší