Burberry Body

parfémovaná voda pro ženy 85 ml

Burberry Body parfémovaná voda pro ženy 85 ml
Burberry Body parfémovaná voda pro ženy 85 ml
Burberry Body parfémovaná voda pro ženy 85 ml
Burberry Body parfémovaná voda pro ženy 85 ml
Burberry Body parfémovaná voda pro ženy 85 ml
Burberry Body parfémovaná voda pro ženy 85 ml
85 ml
1 001

Kód: BUR0017 | Více než 20 ks skladem

Tento produkt je již od výrobce balen bez celofánu.

ks
Večerní doručení Brno
Již dnes
Osobní odběr
Již dnes

Popis parfému Burberry Body

Zahalte se do luxusní dámské parfémované vody Burberry Body, která je stejně smyslná jako dotek hebké látky trenčkotu Burberry na holé kůži.

  • nadčasová pudrově dřevitá vůně
  • pro moderní elegantní ženu
  • ideální na denní nošení

Složení vůně
Z počátku ucítíte kombinaci nasládlé broskve, frézie a absinthu. Po chvíli se přidají svůdné květinové akordy kosatce a růží, kterým dodává hloubku a mírnou hřejivost santalové dřevo. Základ složený ze špetky vanilky, ambry, výrazného pižma a jemného kašmírového dřeva dodává celé kompozici sofistikovanou hebkost a žensky svůdné vyznění.

Příběh vůně
Burberry Body je ztělesněním britské nadčasovosti, elegance, ale i touhy bourat zažité konvence. Tváří této luxusní parfémované vody, která byla uvedena na trh v roce 2011, je slavná modelka Rosie Huntington-Whiteley.

Složení

Hlava
absinth, broskev, frézie
Srdce
kosatec, růže, santalové dřevo
Základ
ambra, kašmírové dřevo, pižmo, vanilka
Druh vůně
dřevitá, chypre

O značce Burberry

Burberry se zrodilo už v roce 1856, kdy Thomas Burberry otevřel ve svých 21 letech malý módní krámek v anglickém Hampshire. Burberry je jednou z ne zrovna mnoha britských módních značek – a o to cennější. V 50. letech minulého století se velmi univerzální značka Burberry – s velmi typickým cválajícím rytířem na koni ve znaku – stala dvorním dodavatelem pro Její Veličenstvo královnu Alžbětu II. Roku 1989 si pak Burberry na základě dobrých zkušeností vybral i Charles, princ waleský. Napadá vás nějaký serióznější a zároveň věhlasnější způsob propagace vlastní schopnosti a kvality?

Menu