Posledních pár let se zdá, že celebritám už nestačí být jen celebritami, ale musí mít nějaký vedlejší koníček. Třeba s kosmetickými značkami se v tomhle směru doslova roztrhl pytel. Jennifer Lopez, Kim Kardashian i Millie Bobbi Brown jsou hrdé ambasadorky značek, které vám slibují změnit pleť. A teď svou řadu představuje Brad Pitt. Pamatujete si, jak si v Once Upon a Time in Hollywood Brad na střeše sundal triko a celé kino vzdychlo? Tak stejně tak by určitě chtěl, aby svět vzdychal nadšením nad jeho novou značkou La Domaine. Ale třpytí se všechno Bradovo zlato tak, jak by si přál?
Brad a jeho víno
To, že Brad a jeho bývala manželka Angelina vlastní vinici ve Francii, není žádným tajemstvím. To, že vyrábějí víno také ne. A Brad spolu s vinařskou rodinou Perrinů přišli na to, že je vlastně strašná škoda nevyužít zbytky hroznů, co zůstanou po vylisování. Zjistili, že hrozny jsou plné antioxidantů, a když už je tedy už mají, daly by se zpracovat třeba do kosmetiky. V tuto chvíli jsou k dispozici tři produkty značky La Domaine. The Serum, sérum, které slibuje hydrataci a anti-aging účinky. The Cream, denní krém a The Cleansing Emulsion, pěnivý čistič na pleť. Brad si zakládá na udržitelnosti a ekologii a v tomto případě se mu to celkem daří.
Není novinka jako novinka
Používání antioxidantů v kosmetice ale není žádnou převratnou novinkou. A používání antioxidantů z hroznů také ne. A překvapivě ani zpracování zbytků po lisování vína pro kosmetické účely. A víte, kde na to přišli? Ve Francii. Ale ne Brad Pitt na jihu a letos, ale Mathilda a Bertrand Thomas na jejich vinici blízko Bordeaux v roce 1993! Po dvou letech výzkumu v roce 1995 uvedli na trh první tři produkty značky Caudalie. A v roce 1997 jejich triumf - Caudalie Beauty Elixir. Jeho složení je inspirováno prastarým elixírem mládí jedné maďarské královny. Takže pokud toužíte po rozzářené a hydratované pleti, určitě ho vyzkoušejte!