Přejít na hlavní obsah

Jak jsme si užili event s Armani a Acqua di Giò v Madridu 

5. 4. 2024

Markéta Zvolská

Čtení na 3 minuty

Jsou věci, na které se neříká ne. Třeba když vás tak luxusní značka, jako je Armani, pozve do Madridu. Když jsem se dozvěděla o možnosti podívat se na event k nové kampani Acqua di Giò v mém oblíbeném španělském městě, během pár minut jsem si přeházela kalendář, přesunula všechno, co přesunout šlo, domluvila hlídání pejska a běžela ke skříni, abych vybrala, co si na tak slavnostní událost vezmu na sebe (i když šaty od Armaniho tam nemám, ale to se třeba brzy změní). 

Parfém Armani Sì byl jedním z prvních, které jsem kdy měla. A přestože se moje sbírka od té doby pořádně rozrostla, tu vůni plnou vanilky, rybízu a růží mám pořád ráda. A tak jsem si ji samozřejmě zabalila i s sebou. O dámských parfémech to ale tentokrát nebylo. V Madridu hrála hlavní roli ikonická Armani Acqua di Giò, která se dočkala nové verze v podobě parfému, nových plnitelných flakonů a především nové kampaně, jejíž tváří se stal slavný herec Aaron Taylor-Johnson.  

a1

 

Do Madridu se sjeli pánští influenceři z celého světa (třeba @sinetmatteo, @timschaecker, @noahaltink @richassani, @alvise_rigo a další), se kterými jsme se potkali už první večer při společné večeři v michelinské restauraci Abya. Další den nás pak čekal workshop se samotným králem parfémů, parfemářem Albertem Morillasem. Pro každého, kdo se o parfémy zajímá, to byl obrovský zážitek. A pro mě obzvlášť, jelikož jsem v Notinu začínala jako copywriter a jeho jméno jsem ve svých textech o vůních psala tolikrát, že to snad ani nelze spočítat.  

Acqua di Giò

Právě Alberto Morillas totiž stojí za vůněmi Acqua di Giò, a tak jsme se všechno o jejich složení nemohli dozvědět od nikoho lepšího a povolanějšího. Tento charismatický čtyřiasedmdesátiletý Španěl nám vyprávěl svůj příběh, popisoval, jak skládal vonnou kompozici parfému Acqua di Giò, a s jeho pomocí jsme se učili rozpoznávat jednotlivé složky vůně. Bylo to mnohem těžší, než jsem čekala, a to se mezi parfémy pohybuji doslova denně.  

a6

 

Po workshopu jsme se přesunuli do jógového studia na meditaci za zvuků oceánu, protože právě jeho nespoutanost vyjadřuje i svěží vůně Acqua di Giò. Všichni jsme se do relaxu ponořili natolik, že většina z nás usnula. Což se nakonec hodilo, protože jsme nabrali energii na slavnostní večírek k představení kampaně.   

Na něm se objevil i nový ambasador Aaron Taylor-Johnson a sám představil reklamní spot, na kterém jsme všichni mohli oči nechat (stejně jako na všech návštěvnících akce, protože tolik tak krásných a stylově oblečených mužů jsem na jednom místě v životě neviděla). Na červeném koberci se střídala jedna hvězda za druhou (já mám mimo jiné fotku se svým oblíbeným hercem Pedrem Alonsem, který ztvárnil Berlina v seriálu La Casa de Papel), šampaňské teklo proudem a DJ hrál až do půl druhé ráno.  

Dřív jsem měla Madrid spojený s vůní churros s horkou čokoládou, teď mi ho bude už navždycky připomínat vůně Acqua di Giò.