Najděte vůni, která vás neomrzí
Už jste dali šanci tolika parfémům, ale ještě vás žádná neoslovila tak, že automaticky kupujete nové balení, když už máte ve flakonu půlku náplně? Vždyť víte, jen tak pro jistotu, abyste bez ní nemuseli být ani jediný den. Možná děláte nějakou větší či menší chybu při výběru a nedostanete se tak k parfémům nebo toaletním vodám, které by s vámi mohly opravdu vydržet.
4 základní kategorie vůní
- Květinové
Jsou typické spíš pro ženské parfémy, jelikož bývají sladké. Jsou taky nejširší kategorií vůní vůbec! - Dřevité
Této kategorii vládnou vůně nejrůznějších dřevin jako cedr, vetiver, santalové dřevo, ale například i pačuli. - Orientální
Najdete v nich kadidlo, ambru nebo například pryskyřici, pižmo, ale i santalové nebo cedrové dřevo - Citrusové
Jiskřivé a svěží, takové jsou citrusové tóny citronu, bergamotu, pomeranče nebo například mandarinky.
Nalaďte se na drzost Calvin Klein
Po čemkoliv, co má na sobě znak CK, sáhne určitě každý muž, který je odvážný, trochu drzý a je mu jedno, co si o něm lidé myslí. Přesně takový byl totiž samotný Calvin Klein i jeho tvorba. A to nemluvíme jen o parfémech. Kampaně na džíny s Kate Moss nebo Brooke Shields v 80. letech způsobily revoluci, ve spoustě lidí taky pobouření. Ale legendou jsou doteď.
Stejný přístup vyznáva Calvin Klein i při tvorbě vůní, kdy dotáhl k dokonalosti kategorii unisex. Ne, nebyl první. Ale byl nejlepší. Dokázal riskovat a prosadit se mezi všemi ostatními vůněmi, všemi ostatními návrháři. A jeho parfémy se nepřestávají prosazovat dodnes. Kdo neriskuje, nic nezíská.
Defy jako nová definice odvážného muže
Celá filozofie vyvrcholila vydáním nové pánské toaletní vody Calvin Klein Defy. Je svěží, je mužná a naprosto návyková. Vůni otevírá kombinace svěžího bergamotu, kterému dělá společnost jemná levandule. Ty ukazují cestu zemitému vetiverovému oleji v srdci. Základ pro celou tuhle famózní sestavu tvoří ambra a pižmo.
Výsledkem je podmanivá směs dřevitých a svěžích tónů – vůně pro autentického moderního muže, který si užívá cestu sebeobjevování. Který je svůj a je mu jedno, co si myslí všichni okolo.
Tak co, vystoupíte z komfortní zóny a dáte šanci nové vůni?