Dlouhá historie a nadčasovost vůně Armani Acqua di Giò byla hlavní myšlenkou kampaně, kterou jsme pro naše sociální sítě se Studiem MUCHA a Petrem Havránkem natočili. Spot jsme celkovou atmosférou, lokací (ve skutečnosti to nebylo Toskánsko, ale naše krásná jižní Morava), outfity i typem auta ladili do 90. let, kdy původní Armani vůně spatřila světlo světa.
„Dobové“ záběry jsme doplnili prostřihy ze současnosti. Právě letos se totiž vůně dočkala modernizované verze. Zachovává si své původní složení, protože její vonná kompozice je natolik nadčasová a ikonická, že by byla škoda ji měnit. Novinkou je ale recyklovatelný obal a plnitelný flakon, což je významný posun k udržitelnosti. Právě ta je totiž důležitým krokem nejen pro značku Armani, ale i pro nás v Notinu.
Velká výzva před námi
Když jsme dostali možnost natočit exkluzivně pro sociální sítě Notina kampaň Armani, spolu s Jirkou ze Studia MUCHA jsme dali dohromady hned několik kreativních konceptů. Ale protože my i Jirka vždy rádi děláme věci naplno a chtěli jsme vytvořit něco víc než „jen“ sérii reels videí a fotek, rozhodli jsme se zvolit nejnáročnější variantu a všechno si trochu zkomplikovat.
A jako největší komplikace se nakonec nečekaně ukázalo shánění stříbrného kabrio mercedesu, který byl pro natáčení klíčový. Chtěli jsme totiž najít co nejpodobnější tomu, kterým se v devadesátkách rád projížděl Giorgio Armani. Byl teprve začátek jara, takže kdo podobný kabriolet měl, ten ho měl zazimovaný v garáži. Jiná auta pro změnu (vzhledem ke svému věku) neměla platnou technickou, nebyla pojízdná anebo se nacházela ve velmi špatném stavu. Poštěstilo se nám nakonec až poslední večer před natáčením a ve 4:30 ráno jsme vyráželi z Brna.
Krásné lokace a východ slunce
Vstávání v tuhle nelidskou hodinu jsme si naplánovali proto, že jsme si v nádherné lokaci, u Kolonády na Reistně, nemohli nechat ujít to nejkrásnější světlo z celého dne – východ slunce. Byli jsme zmrzlí (a zabalení do záchranářských fólií, které jsme měli naopak a divili se, že nefungují) a unavení, ale ten nejkrásnější východ slunce a káva z termosky to okamžitě zachránily.
Během dne jsme vystřídali rovnou šest lokací – Kolonádu na Reistně, cestu mezi Mikulovem a Klentnicí, posezení před vinnými sklípky ve Vrbicích, prvorepublikovou vilu Stiassni a hotel OREA Congress v Brně, ve kterém jsme natočili „současnou“ část kampaně s novou verzí parfému.
Výsledkem bylo dvacet hodin na place, desítky záběrů a ještě více káv pro celý štáb, ale rozhodně to stálo za to. Tak nezapomeňte sledovat instagram @notino_cz!