Moderní mužská vůně
Okamžitě rozpoznatelný průhledný skleněný flakon se přepracoval a nyní ho zdobí ještě větší logo HUGO. Značka myslí i na udržitelnost a krabička vůně je vyrobena z 98% kartonu obsahujícího recyklovaný papír.
A co se stane, když parfém otevřete? Ucítíte klasickou aromaticko-ovocnou kompozici, která byla vytvořena už v roce 1995. Vrchní tóny jsou ve znamení svěžího zeleného jablka, v srdci najdete levanduli a základ tvoří dřevité esence borovice a jedle. Vůně je osvěžující a v každém muži automaticky probudí potřebnou sebedůvěru.
Využití nemožného
Nová kampaň HUGO MAN spojuje energii ikonické vůně s vášnivým duchem moderní verze HUGO, která je věnována každému jednotlivci, který se odváží žít život naplno každý den.
Kampaňový film režírovaný Colinem Tilleyem je sérií momentek, které přinášejí silnou výzvu k akci: žijte v daném okamžiku a definujte svá vlastní pravidla. Film ukazuje Liama na jevišti, kde svobodně prozkoumává domov značky Hugo Boss v Berlíně. Berlín ve svém srdci ztělesňuje svobodomyslný přístup značky vytvořené pro každého člověka s odvahou vystoupit z davu a být nějakým způsobem odlišný.