Přejít na hlavní obsah

HUGO MAN: Jděte svou vlastní cestou

24. února 2021notino.cz
Značka Hugo se vrací ke kořenům a skrz jednu ze svých klasických pánských vůní vstupuje do nové éry. Hned na začátku roku přichází s designem své ikonické lahvičky a odvážnou otázkou pro všechny muže: Já jsem HUGO… a co ty? Tváří nové vůně se stal hudebník Liam Payne a musíme uznat, že lepší volba asi padnout nemohla. Co můžeme od parfému HUGO MAN čekat?

Individualita a sebevyjádření

Přesně to jsou hlavní hodnoty značky a taky leitmotiv celé kampaně s Liamem. HUGO MAN je ideální vůní pro každého, kdo se neřídí pravidly, ale tvoří si vlastní – to vám dává spoustu možností, možná zavře některé dveře, ale otevře pár dalších. Pro každého muže vůně Hugo Boss je dobrodružství druhým jménem a žije v daném okamžiku. #IAMHUGO

Moderní mužská vůně

Okamžitě rozpoznatelný průhledný skleněný flakon se přepracoval a nyní ho zdobí ještě větší logo HUGO. Značka myslí i na udržitelnost a krabička vůně je vyrobena z 98% kartonu obsahujícího recyklovaný papír.

A co se stane, když parfém otevřete? Ucítíte klasickou aromaticko-ovocnou kompozici, která byla vytvořena už v roce 1995. Vrchní tóny jsou ve znamení svěžího zeleného jablka, v srdci najdete levanduli a základ tvoří dřevité esence borovice a jedle. Vůně je osvěžující a v každém muži automaticky probudí potřebnou sebedůvěru.

Využití nemožného

Nová kampaň HUGO MAN spojuje energii ikonické vůně s vášnivým duchem moderní verze HUGO, která je věnována každému jednotlivci, který se odváží žít život naplno každý den.

Kampaňový film režírovaný Colinem Tilleyem je sérií momentek, které přinášejí silnou výzvu k akci: žijte v daném okamžiku a definujte svá vlastní pravidla. Film ukazuje Liama ​​na jevišti, kde svobodně prozkoumává domov značky Hugo Boss v Berlíně. Berlín ve svém srdci ztělesňuje svobodomyslný přístup značky vytvořené pro každého člověka s odvahou vystoupit z davu a být nějakým způsobem odlišný.

A co na vůni říká sám Liam Payne? To se dozvíte ve videu! Ku příležitosti uvedení HUGO MAN si s námi popovídal o spolupráci se značkou, natáčení kampaně v Berlíně a o vlastních životních výzvách, díky nimž dal i pár rad všem začínajícím umělcům.

Přečtěte si více