Hugo Boss chápe, že cítit se plná života je odpovědí na úspěch a naopak, proto představuje BOSS ALIVE – novou dřevitou ovocnou vůni pro ni, která zachycuje vášeň a odhodlanost ženy ve znamení BOSS. Jako zdůraznění nezávislé ženské schopnosti vytvořily všechno – vůni, design, televizní reklamu a kampaň – čtyři výjimečné ženy, připravené sdílet své vize a inspirovat ostatní k nalezení vlastní jedinečné cesty.
Skvělá parfumérka Annick Menardová, která úspěšně vykonává své povolání v tradičně mužském světě, zkombinovala jasné, svěží svrchní tóny jiskrného jablka a švestky s květinovým srdcem jasmínu pro radostný, povzbudivý pocit. Díky kontrastním dřevitým tónům základu ve spojení s teplým dotekem vanilky pravé tato lehce nositelná vůně vyjadřuje pohodový pocit silného sebevědomí ženy. Flakon, který vytvořila talentovaná návrhářka šperků Amelie Riechová, symbolizuje nadčasovou ženskost a eleganci. Těžkou skleněnou lahvičku obepíná zářivý zlatý pásek, navržený jako šperk, zatímco tělově růžová tekutina vyjadřuje světlo, čímž zesiluje luxusní vzhled a dojem z parfému.
Nového ducha ženskosti, obsaženého v této vůni, ještě více podtrhuje úchvatná televizní reklama od Rebeccy Zlotowské a účast čtyř mladých talentovaných žen na úžasné kampani, do jejíhož vedení se postavila Collier Schorrová. Emma Robertsová, Bruna Marquezinová, Laura Harrierová a Chloe Bennetová jsou dokonalým ztělesněním úspěchu dnešních žen a – stejně jako BOSS ALIVE – dodávají ženám po celém světě odvahu žít své životy naplno.