Marky, proč jsi šla před těmi čtyřmi lety do Notina?
Vždycky mě lákala kombinace doslova krásného oboru, kosmetiky a parfémů, s moderní firmou, o které jsem věděla, že má ty nejkrásnější a nejvoňavější kanceláře.
A jaké byly tvoje pracovní zkušenosti, když ses k nám hlásila?
Před Notinem jsem pracovala ve dvou firmách jako social media specialist. Ve třetí jsem pak měla kromě Facebooku a Instagramu částečně na starost i interní komunikaci.
Co z toho jsi pak využila při pohovoru a následně pak při práci?
Díky tomu, že jsem měla zkušenosti s prací na sociálních sítích, tvorbou strategie a už v předchozí práci byla u vzniku velkých marketingových kampaní, pro mě byla práce v Notinu mnohem jednodušší, než kdyby pro mě byl celý obor nový a musela bych se učit od základů.
Pamatuješ si ještě, jak probíhal tvůj pohovor?
Pamatuji si to naprosto přesně. Byl konec září, na sobě jsem měla bílé šaty, voněla tím nejvíce mainstreamovým parfémem na světě a vlasy měla v příšerně žlutém odstínu, protože jsem se nechala u kadeřnice přemluvit na kompletní odbarvení namísto melíru. Vypadalo to naprosto strašně. Ani litry fialového šamponu nepomohly. Za to bych se do beauty firmy snad ani nepřijala. (smích)
Kdo viděl tvůj potenciál a dal ti v Notinu příležitost ho využít a vyrůst?
Do Notina jsem původně nastoupila jako produktový copywriter. Moje – tehdy ještě budoucí, teď už bývalá – šéfka si ale všimla mého osobního Instagramu, zjistila že mám předchozí zkušenosti z marketingu a nabídla mi místo social media specialisty. O tom, jestli to přijmout, jsem přemýšlela zhruba dvacet vteřin.