Pravdou je, že neexistuje žádný (chemický) vzorec, který by vůně dělil na mužské nebo ženské; ve skutečnosti je celý problém spíše záležitostí kulturně-společenskou než biologicky danou. Po celá léta jsme byli přesvědčováni, že sladké, květinové vůně jsou určeny výhradně ženám a drsné, dřevité a kožené tóny zase mužům. A proto je jedním z hlavních důvodů oblíbenosti parfémů CK jejich schopnost vytvářet různé vůně v reakci s různými osobnostmi. Kůže a chemie těla hrají hlavní roli v tom, jak se vůně prezentuje, proto jeden parfém nemůže vonět na každém člověku stejně. Značka CK z tohoto faktu vyšla a produktové portfolio vůní rozšířila na tolik variací, aby si každý člověk našel to, co bude slušet jeho charakteru.
Calvin Klein vyznává svobodu, moderní přístup, čisté linie a jednoduchý styl. To platí i pro jejich parfémy, které se staly ikonickými nejen pro své nezaměnitelné vonné kompozice, ale i pro dokonalý design flakónů, vyzařující eleganci, sofistikovanost a styl.
Zrození CK One
CK One sice nebyla zcela první unisexová vůně na trhu, ale byla to právě TA vůně, která udělala v devadesátých letech parfém „pro oba“ žhavým trendem. Byla symbolem mladistvosti a svobodomyslnosti. Její jedinečnost spočívá v univerzálnosti a variabilitě vonných esencí. Otevírá se svěže a citrusově, srdce tvoří aroma jasmínu, kosatce, fialky a muškátového oříšku a základem jsou zemitější tóny pižma, cedru, mechu a jantaru. Vůně v jednoduchém, minimalistickém flakonku není vtíravá ani přesládlá či „zženštilá“. Aplikace je také variabilní – s atomizérem či bez.
CK Be a CK All
V roce 1996 navázal Calvin Klein po dvouleté odmlce s orientálně-dřevitou unisex vůní CK Be, která stojí v harmonickém protikladu s CK One. Je smyslnější a výborně se hodí ke všem individualistům a dobrodruhům. Stylový černý flakón ukrývá tóny levandule, bergamotu a máty se srdcem z magnólie, broskve a frézie. Základ je dotvořen živočišnou kombinací pryskyřice, cedru, pižma, vanilky, santalového dřeva a jantaru. CK Be je nevtíravým pohlazením pro okolí a je tak ideální do večerní společnosti.
CK All byla jako třetí v řadě uvedena na trh začátkem roku 2017. Je to vůně šťavňatější a smělejší. Po dvou dekádách nás Calvin Klein opět potěšil vůní, která se otevírá svěžím citrusem, nyní ale s příměsí bergamotu. Hlava přechází do květinového srdce z frézie, rebarbory a lilie a základní tóny udává vetiver, pižmo a jantar. O vůni se mluví jako o příjemné, s universálním využitím. CK trilogii tak završuje výstižným reklamním sloganem: „Be One. Be All. Just Be.“ – Buď jedním. Buď vším. Prostě buď.