Avon SuperShock Max

řasenka pro zvětšení objemu

4×
Avon SuperShock Max řasenka pro zvětšení objemu
Avon SuperShock Max řasenka pro zvětšení objemu
Avon SuperShock Max řasenka pro zvětšení objemu
odstín Black 10 ml
99

Kód: AVO0614 | Více než 20 ks skladem
ks
Večerní doručení Brno
pondělí 21. 1. 2019
Osobní odběr
Již zítra neděle 20. 1. 2019
Avon SuperShock Max
odstín Black 10 ml | 99

Popis kosmetiky Avon SuperShock Max

Popis:
Unikátní řasenka Avon Color poskytuje vašemu očnímu make-upu výrazný vzhled. Dodává vašim řasám mimořádný objem. Krásně je natočí a viditelně je nadzvedne. Speciální, velký a hustý kartáček oddělí i ty  nejkratší a nejjemnější řasy. Zajišťuje až 12x větší objem jedním tahem. Lehká, jemná textura báječně přilne k řasám. Nevytváří hrudky, nedrolí se. Obalí je optimálním množstvím nanášené hmoty. Jedinečná řasenka Avon Color zanechává vaše řasy opticky zahuštěné a prodloužené. Podtrhuje krásu vašich očí.

Účinky:

  • dodává maximální objem
  • prodlužuje
  • až 15 x větší objem
  • oddělí i jemné, krátké řasy
  • nedrolí se, nevytváří hrudky
  • neslepuje
  • perfektně řasy natočí, nadzvedne
  • dlouhotrvající efekt

Jak aplikovat:
Nanášejte jemným tahem ve směru od kořínků ke konečkům. Pro intenzivnější efekt aplikujte více vrstev řasenky.

Vlastnosti

Barva
černá
Typ řasenky
pro objem, tvarující
Voděodolné
ne

O značce Avon

Avon parfémy a kosmetika – legenda mezi kosmetickými společnostmi. Na počátku příběhu značky stojí obchodní cestující s knihami David McConnell. Ke konci 19. století začal David ke knihám přidávat malý voňavý dárek, a protože brzy začal být větší zájem o jeho vůně, než o knihy, založil vlastní kosmetickou společnost California Parfume Company.

Řada výrobků pojmenovaných podle rodiště oblíbeného McConnellova autora Williama Shakespeara, Stradford upon Avon, která byla uvedená na trh v roce 1929, se stala tak populární, že se firma roku 1939 oficiálně přejmenovala na Avon Product Inc.

Dodnes Avon Cosmetics dodržuje svůj závazek chránit zdraví žen a bránit jejich práva. V rámci své společenské uvědomělosti se zaměřuje také na ekologii a obnovu deštných pralesů a jako jedna z prvních významných kosmetických společností již před více než 20 lety ukončil testování přípravků na zvířatech.